کد خبر: 642668
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۴
کارشناس سازمان هواشناسی با بیان اینکه پیش‌بینی می‌شود فردا در برخی نقاط واقع در شرق و شمال شرق کشور شاهد بارش تگرگ باشیم، گفت: بارش‌ها در پایتخت با شدت کمتری فردا نیز ادامه دارد.
فارس: کارشناس سازمان هواشناسی با بیان اینکه پیش‌بینی می‌شود فردا در برخی نقاط واقع در شرق و شمال شرق کشور شاهد بارش تگرگ باشیم، گفت: بارش‌ها در پایتخت با شدت کمتری فردا نیز ادامه دارد.

محمد اصغری با بیان اینکه هم‌اکنون بارش باران همراه با رگبار و رعد و برق در برخی از نقاط کشور وجود دارد، اظهار داشت: امروز بارندگی‌ها در مناطق مرکزی کشور از جمله یزد، اصفهان، سمنان و ارتفاعات البرز از شدت بیشتری برخوردار بوده و آبگرفتگی معابر عمومی در این مناطق دور از انتظار نیست.

کارشناس سازمان هواشناسی در ادامه با بیان اینکه بارش‌ها در ساعت‌های پایانی امروز اوج می‌گیرد، ادامه داد: از امشب نیز بارندگی‌ها همراه به رعد و برق منتهی به مناطق شرق و شمال شرق کشور می‌شود که بارش تگرگ در این مناطق نیز دور از انتظار نخواهد بود.

اصغری بیان داشت: به سبب بارش باران، سیلابی شدن رودخانه‌ها و آبگرفتگی در معابر عمومی در مناطق واقع در شرق و شمال شرق کشور از جمله خراسان رضوی، خراسان شمالی، سمنان و گلستان دور از انتظار نخواهد بود.

کارشناس سازمان هواشناسی درباره تداوم بارش‌ها در کشور خاطرنشان کرد: بارندگی‌ها از خاصیت بارش‌های بهاری برخوردار بوده به‌ طوری‌که در برخی مناطق بارندگی و در برخی مناطق آسمانی صاف پیش‌بینی می‌شود.

اصغری یادآور شد: بارش‌ها در کلانشهر تهران فردا نیز با شدت کمتری ادامه می‌یابد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار