کد خبر: 642656
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۳
دو اسپانسر برای حمایت از پرسپولیس با مسئولان وزارت ورزش به توافقات اولیه رسیده است اما هنوز هیچ چیزی قطعی نشده است.
فارس: پس از منتفی شدن خصوصی‌سازی پرسپولیس در فصل جاری مسئولان وزارت ورزش به دنبال جذب اسپانسرهای قوی برای حمایت از پرسپولیس بودند و با چند شرکت مختلف وارد مذاکره شدند اما در نهایت با توجه به اینکه قرار است دوشنبه هیأت مدیره پرسپولیس معرفی شود مسئولان وزارت ورزش با دو اسپانسر بسیار قوی به توافق اولیه رسیدند تا پرسپولیس را در فصل جاری با پرداخت هزینه‌های جاری حمایت کنند.

البته این اسپانسرها در خصوص بدهی‌های قبل پرسپولیس هیچ گونه مسئولیتی را قبول نکردند و مشخص نیست آیا با این شرایط چه بر سر بدهی‌های فصل گذشته خواهد آمد.

گفتنی است قرار است در هفته آینده اسپانسر قرمزپوشان قطعی شود.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ali
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
0
0
متاسفانه خبر بسیار بد برای مردم زحمتکش
دوباره فساد و خالی شدن جیب مردم یرای پرداخت پول های بیت المال به فوتبال ناپاک و بسیار کثیف شروع شد.
بار ها گفته شد واقعآ جامعه ما نیاز به این باشگاه ها با این وسعت های کاذب ندارد . جامعه نیاز به شغل ، ارامش نسبی ، معیشت مطلوب و صد ها مورد دیگر دارد.
با دویدن بازیکنان بی غیرت در زمین و پیدایش دلالان فوتبال و مربیان بی سواد و تقلبی و پیدایش بساط رشوه، چه سودی به مردم جامعه خواهد رسید؟
قبلا هم گفته شد اگر بازیکنان فوتبال ایران عرضه دارند و واقعآ خودشان را فوتبالیست میدانند ، چرا نمیروند در تیم های خارجی بازی کنند و حداقل ارز اوری برای کشور داشته باشند نه اینکه پول مردم و بیت المال را حیف و میل کنند. واقعآ فوتبالیست ها ، دلالان ، مربیان ، کار چاق کن ها و غیرو فکر میکنند امرار معاش از این راه حلال است؟
با این سرمایه بیشمار که ناحق نصیب فوتبال میشود میتوان چندین کارخانه تولیدی ایجاد کرد تا جوانان ما به کار شرافتمندانه مشغول باشند.
به هر جهت در اینجا فکر و تدبیر درست مسولین دست اندرکار راه گشا خواهد بود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار