کد خبر: 642652
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۴
در حالی که هنوز از سوی شرکت ملی نفت ایران ابلاغیه‌ای مبنی بر افزایش قیمت‌ها به دست جایگاه‌ها نرسیده است اما سیستم حفاظتی جایگاه‌ها اعلام کرده است برای ساعت 12 امشب آماده‌باش باشید.

ایسنا: رییس اتحادیه جایگاه‌داران سوخت کشور از اعمال افزایش نرخ جدید بنزین از ساعت 12 امشب خبر داد و گفت: همه جایگاه‌های سوخت کشور آمادگی خدمات به مصرف‌کنندگان را دارند.

بیژن حاج‌محمدرضا با اشاره به این‌که برخی گفته‌اند نرخ جدید بنزین از فردا شب اعمال می‌شود اظهار کرد: در حالی که هنوز از سوی شرکت ملی نفت ایران ابلاغیه‌ای مبنی بر افزایش قیمت‌ها به دست جایگاه‌ها نرسیده است اما سیستم حفاظتی جایگاه‌ها اعلام کرده است برای ساعت 12 امشب آماده‌باش باشید.

وی افزود: بنابراین افزایش نرخ بنزین از ساعت 12 امشب اعمال می‌شود.

به گفته حاج‌محمدرضا، براساس آمار غیر رسمی مبنی بر نرخ جدید بنزین گفته شده است بنزین یارانه‌ای لیتری 700 تومان و بنزین آزاد لیتری 1000 تومان خواهد بود.

رییس اتحادیه جایگاه‌داران سوخت کشور با اشاره به این‌که گفته شده است که تلمبه‌های دستگاه‌های انتقال سوخت آمادگی نمایش شش رقم سوخت را ندارند گفت: قرار است محاسباتی انجام شود تا به جای محاسبه نرخ ها به تومان نمایشگر تلمبه‌ها به هشت رقم تبدیل شود.

وی افزود: تعدادی تلمبه با نمایشگر هشت رقمی در حال آماده شدن است که پس از اعلام نرخ جدید بنزین جایگزین تلمبه‌های قبلی می‌شوند.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
از اهالی روستای ارسک
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
0
0
ما به عنوان مردم سعی داریم به وظیفه ی خود در همراهی با سیاست های کشور همکاری داشته باشیم. و می دانیم که افزایش نرخ حامل های انرژی احتمالاً چه ابعاد اقتصادی را در بر خواهد داشت. اما خواهشم این است که مسؤولین کشوری از جمله نمایندگان مجلس هم با دقت و سخت گیری بر هزینه کردهای جاری در کشور توجه داشته باشند. اختیارات عموماً در دست قوه ی مجریه است و احتمال خطا هم از این مجموعه محتمل است. امید این که جلوی این خطاها گرفته شود، غالباً انتظار از سوی نهاد نظارتی قوه ی مقننه است. دیگر کاری از دست ما ساخته نیست. از قوه ی قضائیه هم درخواست داریم که حتی الامکان به وظایف خود عمل کنند و جلوی نارسایی های عملکردی مسؤولین قوه ی مجریه را بگیرید. برادران عزیز در قوه ی قضائیه شما در صدا و سیما نماینده دارید، برادران عزیز در قوه ی مقننه در صدا و سیما نماینده دارید، در سازمان های دیگر هم دستتان باز است سعی کنید از موقعیت هایی که در اختیار دارید مسؤولانه و دلسوزانه در جهت کمک به مردم بهره بگیرید جلوی هزینه های نامناسب را بگیرید ما هم به عنوان مردم اگر کمکی از دستمان ساخته باشد حاضریم به شما کمک کنیم همه اش به دنبال اقدام از مجاری رسمی نباشید وقتی نیرویی نامناسب در مجموعه ای باشد که به وظایف خود عمل نمی کند و سر برج هم حقوقش را می گیرد، انتظار نداشته باشید که توسط او خیری صورت بگیرد. از ابزار مردم دلسوز و مؤمن هم در برنامه های خود بگنجانید از مردم متدین و امین کمک بگیرید این نحوه ی کار را در برنامه های خودتان بگنجانید از نیروهایی که دلسوز نیستند انتظار دلسوزی نداشته باشید مردم را به دست این نیروهای بی مبالات نسپارید با اقداماتی این چنین شاید بتوانید برخی نارسایی ها را به نفع مردم و جامعه تغییر بدهید و از فشار بر مردم بکاهید
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار