کد خبر: 642650
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۸
مربی تیم ملی کاراته گفت: برای خدمت و کمک به کاراته آمده ام و تمام تجربیات خودرا دراختیار کاراته کاهای جوان خواهم گذاشت.

حسین روحانی یکی از برترین کاراته کاهای ایران است که به تازگی به عنوان مربی تیم ملی برگزیده شده است .

وی بعدازظهر روز سه شنبه در حاشیه برپایی رقابت های انتخابی تیم ملی کاراته در گفت وگو با خبرنگار ایرنا گفت : متاسفانه از زمانی که مسئولیت هدایت تیم ملی را برعهده گرفتم عده ای شروع به جوسازی کردند که این کار اصلا جوانمردانه نیست.

وی افزود:من نماینده کسانی هستم که دراین رشته ورزشی تلاش کردند و به هیچ وجه نیامدم تا حاصل دست رنج کسی را مال خود کنم . انتقاد سازنده را می پذیرم اما بهترنیست کارشناسان به من کمی فرصت دهند و بعد ایراد گرفتن را شروع کنند.

مربی تیم ملی کاراته ایران که به همراه شهرام هروی هدایت این تیم را برعهده دارد ، در مورد تازه ترین شرایط تیم ملی نیز گفت: مسابقات انتخابی تیم ملی برگزار شد و به جز اوزان منهای و بعلاوه ۸۴ کیلوگرم، کاراته کاها درسایر اوزان برای برتن کردن پیراهن تیم ملی با یکدیگر رقابت کردند.

روحانی در مورد میزان آمادگی کاراته کاها دررقابت های انتخابی تیم ملی نیزاظهارداشت: کاراته کاها از نظر بدنی آماده نیستند و نتوانستند نظرکادر فنی را در این رقابت ها جلب کنند البته این موضوع با توجه به این که تازه تعطیلات سال جدید را پشت سرگذاشتیم ، طبیعی است.

وی افزود : اما از نظر تاکتیکی وضعیت آن ها مناسب و شرایط خوبی دارند با این همه معتقدم شرایط شرکت کنندگان در رقابت های قهرمانی کشور از انتخابی تیم ملی بالاتر بود.

وی درپاسخ به این سوال که درهر وزن چند کاراته کا انتخاب وبه اردو دعوت می شوند نیزگفت: درهر وزن ما دو تا سه نفر را به اردو دعوت می کنیم و همانطور که عنوان کردم دراوزان بعلاوه و منهای ۸۴ کیلوگرم به دلیل این که فاصله نفرات اصلی با سایرنفرات زیاد بود آن ها بدون انتخابی در اردو حاضرخواهند شد.

روحانی گفت : شرایط برگزاری رقابت های انتخابی تیم ملی دردور جدید بنا به درخواست کادرفنی تغییر و کاراته کاها فقط یک بار می توانند مساوی کنند و دردیدار بعدی باید حتما یکی برنده شود و به مرحله حذفی راه پیدا کند.

وی توضیح داد : در دوره های پیشین انتخابی تیم ملی، کاراته کاها درصورت تساوی دردیدار نخست بازهم با یکدیگر دیدار می کردند و این روند تا چند بازی ادامه می یافت و اگر زمان زیادی صرف می شد وسپس با رای کادرفنی یکی برنده اعلام می شد اما دردوره جدید تاکید داریم تکلیف در بازی دوم مشخص شود و هرکاراته کایی که دردور دوم برنده شد به مرحله حذفی بالاتر راه پیدا خواهد کرد .

به گفته وی در این شیوه کاراته کاها با بهره مندی از هوش و تکنیک خود زودتر به پیروزی می رسند و تکلیف آنها برای صعود و یا حذف مشخص می شود.

روحانی در مورد برگزاری نخستین دوره اردوی تیم ملی نیز افزود : بلافاصله پس از مشخص شدن نفرات برتر اردوی تدارکاتی را آغاز و نوزدهم اردیبشهت ماه برای شرکت در یک تورنمنت راهی قطر می شویم و این روند را تا زمان آغاز بازی های آسیایی اینچئون کره جنوبی ادامه دارد تا کاراته کاها در این رقابت ها با آمادگی کامل شرکت کنند.

رقابت های انتخابی تیم ملی کاراته روز سه شنبه درسالن کبکانیان برگزار و ۱۷ کاراته کا جواز حضور در اردوی تیم ملی را دریافت کردند.

منبع: ایرنا
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار