کد خبر: 642608
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۰
سرمربی قهرمان فصل گذشته بوندس‌لیگا و لیگ قهرمان اروپا به اخباری که درباره احتمالی سرمربیگری او در اولدترافورد منتشر شده است واکنش نشان داد.

تسنیم: سرمربی قهرمان فصل گذشته بوندس‌لیگا و لیگ قهرمان اروپا به اخباری که درباره احتمالی سرمربیگری او در اولدترافورد منتشر شده است واکنش نشان داد.

 پپ گواردیولا، سرمربی اسپانیایی تیم فوتبال بایرن مونیخ با رد احتمال مربیگری‌اش در تیم منچستریونایتد گفت قصد ندارد جانشین سرمربی تازه اخراج شده شیاطین سرخ شود.

به دنبال اخراج دیوید مویس از سمت سرمربیگری منچستریونایتد، از گزینه‌‌های مختلفی به عنوان جانشینان احتمالی وی نام برده شده است که پپ گواردیولا هم جزو آنهاست اما سرمربی پیشین بارسلونا تاکید کرد قصد ترک آلیانتس آره‌نا را ندارد.

پپ گواردیولا که تابستان سال گذشته به جای یوپ هاینکس روی کار آمد تا هدایت باواریایی‌ها را بر عهده بگیرد، تاکید کرد می‌خواهد تا پایان قراردادش در بایرن مونیخ بماند.

وی در کنفرانس خبری پیش از مصاف تیمش با رئال مادرید در دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا اظهار داشت: من اکنون سرمربی بایرن مونیخ هستم و با این تیم قراردادی سه ساله دارم. علاوه بر این فکر می‌کنم که این تیم هنوز جای زیادی برای پیشرفت دارد.

گواردیولا افزود: من فرهنگ کاتالان خود را به آلمانی تغییر داده‌ام که این کار آسانی نبود اما هنوز به زمان نیاز دارم. هنوز کارهایی است که باید انجام دهم. من از وضعیت خود در بایرن مونیخ راضی‌ام و در آن راحتم، ضمن اینکه اینجا مردم به کارهایی که من برای آنها انجام می‌دهند احترام می‌گذارند. من قصد دارم در بایرن مونیخ بمانم.

در همین حال مدیر رسانه‌ای باشگاه بایرن مونیخ نیز در واکنش به شایعاتی که درباره پیوستن گواردیولا به منچستریونایتد مطرح شده است، ‌گفت: انگلیسی‌ها هیچ شانسی برای به خدمت گرفتن گواردیولا نخواهند داشت.

به این ترتیب پپ گواردیولا به یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی بورسیا دورتموند در فهرست مربیانی که دست رد به سینه شیاطین سرخ زده‌اند، پیوست.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار