کد خبر: 642606
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۹
مدیر عامل باشگاه مس کرمان در واکنش به صحبت‌های مدیر عامل باشگاه استقلال در برنامه‌ نود از وی خواست مدارک خود را برای اثبات صحبتش منتشر کند.

خبرگزاری ایسنا: اکبر ایرانمنش در واکنش به صحبت‌های علی فتح‌الله‌زاده گفت: واقعا جای سوال دارد که چرا آقای فتح‌الله‌زاده باید در توجیه عملکرد خودش دست روی هزینه‌های باشگاه ما بگذارد و خیلی بی‌جهت رقم غیرمعقول سی‌ میلیارد تومان را برای ما مطرح کند.

وی افزود: ایشان که تا این حد با صراحت عنوان می‌کند مدارک این هزینه کردن‌های 30 میلیاردی ما را دارد و اگر ما آن را تکذیب کنیم آنها را منتشر می‌کند، بهتر است هرچه سریع‌تر این کار را انجام دهد؛ چرا که ما نه تنها این مسئله را تکذیب می‌کنیم که به واسطه‌ تشویش اذهان عمومی که آقای فتح‌الله‌زاده با این حرف خود انجام داده است از او شاکی خواهیم شد و از وی توضیح می‌خواهیم.

مدیر عامل باشگاه مس کرمان تصریح کرد: بنده از وزارت ورزش و جوانان درخواست می‌کنم که به سرعت به قضیه ورود، دراین‌باره تکلیف قضیه را روشن و هزینه‌های ما را هم بررسی کند تا متوجه شود که ایشان تا چه اندازه برای منحرف کردن افکار عمومی این مسائل غیرواقعی را مطرح کرده است. بی‌صبرانه منتظر هستیم تا جناب فتح‌الله‌زاده مدارک خود را بابت هزینه‌های ما منتشر کند.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار