کد خبر: 642598
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۶
فولکس واگن تبدیل به ون شد
سهمیه ها: محمد هاشمی ۴ نفر، کرباسچی ۴ نفر محمد علی نجفی ۲ نفر، ، مرعشی ۲ نفر، جهانگیری ۳ نفر، محسن هاشمی ۲ نفر، فائزه هاشمی ۲ نفر

پایگاه خبری تحلیلی « پارس» - افراد جدید به شورای مرکزی حزب کارگزاران اضافه شدند.   ترکیب جدید بر اساس سهمیه بندی شکل گرفته است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی « پارس» ، پیش از   انتخابات ۲۴ خرداد ۹۲، جلسات حزب کارگزاران صرفا با حضور ۵-۶ نفر از اعضای مرکزی هر از گاهی   در حضور   علی اکبر هاشمی رفسنجانی شکل می گرفت. بعد از انتخابات، این حزب که خود را پیروز میدان یافته بود جلسات شورای مرکزی خود را مجددا فعال کرد که تقریبا تا اسفند ماه هر دو هفته یکبار و از اسفند و بعد از تعطیلات نوروز، این جلسات به صورت هفتگی برگزار می شود.

علاوه بر چینش مدیران دولت یازدهم، اعضای کارگزاران بر ساماندهی این گروه نیز متمرکز شدند لیکن به دلیل عدم عضو گیری از برگزاری حتی یک کنگره محدود نیز بازماندند که یکی از اعضای شورای مرکزی، کارگزاران را به سازمان مجاهدین انقلاب تشبیه کرد که در یک فولکس واگن جا می شوند. بر همین اساس به افزایش اعضای شورای مرکزی رسیدند و مقرر شد فهرست هایی آماده شود که در نهایت به سهمیه بندی رسیدند.

بر اساس سهمیه بندی محمد هاشمی ۴ نفر، غلامحسین کرباسچی ۴ نفر محمد علی نجفی ۲ نفر، ، حسین مرعشی ۲ نفر، اسحاق جهانگیری ۳ نفر، محسن هاشمی ۲ نفر، فائزه هاشمی ۲ نفر از ترکیب جدید را به دست آوردند. ترکیب جدید و سهمیه های بر این اساس است:

عضو جدید
 

سهمیه

محمدحسین عادلی
 

محمد هاشمی

سعید لیلاز
 

محمدعلی نجفی

محمد قوچانی
 

غلام حسین کرباسچی

علی جمالی
 

حسین مرعشی

شهربانو امانی
 

حسین مرعشی

سیده فاطمه مقیمی
 

فائزه هاشمی

اعظم نوری
 

اسحاق جهانگیری

عباس علیخانی
 

محمد هاشمی

علی اشرف افخمی
 

اسحاق جهانگیری

سیدافضل موسوی
 

محسن هاشمی

غلامرضا پناه
 

محسن هاشمی

سیدعبدالله حسینی
 

غلامحسین کرباسچی

عباسعلی الله یاری
 

غلامحسین کرباسچی

فرزانه ترکان
 

محمدعلی نجفی

فرزانه کفایتی
 

فائزه هاشمی

حجت الاسلام ملکی
 

محمد هاشمی

جهانبخش خانجانی
 

محمد هاشمی

عبدالله سهرابی (اهل سنت کردستان)
 

غلامحسین کرباسچی
 
بر خلاف آنچه گفته میشود   محمد عطریانفر از این کارگزاران جدا نشده  و همچنان در این گروه حضور دارد.

بر اساس این گزارش، اعضای شورای مرکزی که به حزب مشارکت و مجاهدین نزدیک بودند اسامی عناصر دیگری مثل میثم سعیدی، علی سیاسی راد، شیخ قدرت علیخانی، تیمورعلی عسکری، صادق زیباکلام، را هم برای عضویت   مطرح کرده بودند که در نهایت اسامی آنها خط خورد و به این ترتیب اعضای شورای مرکزی حزب کارگزاران به ۳۱ نفر رسید.

گفتنی است دفتر مدیرعامل و اداره روابط عمومی بانک صنعت و معدن عضویت علی اشرف افخمی، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک مذکور در شورای مرکزی حزب کارگزاران را تکذیب کردند.

در عین حال بر اساس تصمیم شورای مرکزی گروه کارگزاران قرار است روزنامه و سایت این حزب به زودی راه اندازی شود لیکن به دلیل عملکرد مدیر مسوول سابق روزنامه این گروه (مرتضی سجادیان) احتمالا ترکیبی به ریاست غلامحسین کرباسچی، محمد قوچانی و سعید لیلاز، اداره رسانه های این گروه سیاسی را عهده دار خواهند بود.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
پارسا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۳۷ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۶
0
0
از در رفته از پنجره مي آيند
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار