کد خبر: 642585
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۹
براثر بارش باران و وقوع سیل و آبگرفتگی در سه استان آذربایجان غربی،شرقی و کرمان 4 شهر تبریز،میانه خواجه و سوغان دچار آبگرفتگی شده و خسارت هایی نیز به روستای بهلول کندی پلدشت وارد آمد.
مهر: سخنگوی سازمان آتش نشانی از مرگ مرد 45 ساله و کودک 10 ساله بر اثر وقوع سیل در یکی از روستاهای آذربایجان شرقی خبر داد.

حسین درخشان اظهار داشت: براثر بارش باران و وقوع سیل و آبگرفتگی در سه استان آذربایجان غربی،شرقی و کرمان 4 شهر تبریز،میانه خواجه و سوغان دچار آبگرفتگی شده و خسارت هایی نیز به روستای بهلول کندی پلدشت وارد آمد.

وی ادامه داد: 104 امدادگر در قالب 24 تیم در لحظات اولیه اقدام به امداد رسانی کردند و با تلاش نیروهای امدادی عملیات ها در استان های آذربایجان شرقی و غربی به پایان رسیده و تلاش نیروهای امدادی در استان کرمان ادامه دارد.

سخنگوی سازمان امدادو نجات هلال احمر از مرگ یک مرد 45 ساله و کودک 10 ساله خبر داد و افزود: این افراد ساکن روستای زرنق آذربایجان شرقی بودند.

درخشان با اعلام اینکه در این عملیات به 400 نفر امدادرسانی شده و 40 نفر نیز اسکان اضطراری یافتند، تاکید کرد:شب گذشته عملیات لایروبی از 91 خانه نیز انجام شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار