کد خبر: 642433
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۲
هافبک اسپانیایی منچسترسیتی به خاطر آسیب دیدگی فصل را از دست داد. البته این احتمال وجود دارد که او جام جهانی را هم از دست بدهد.

ایسنا: هافبک اسپانیایی منچسترسیتی به خاطر آسیب دیدگی فصل را از دست داد. البته این احتمال وجود دارد که او جام جهانی را هم از دست بدهد.

منچسترسیتی در هفته‌ سی و پنجم رقابت‌های لیگ جزیره با نتیجه‌ سه بر یک وست بروم‌ویچ را از پیش‌رو برداشت.

داوید سیلوا، ها‌فبک اسپانیایی منچسترسیتی در این دیدار آسیب دید و در دقیقه‌ 70 از بازی بیرون رفت. رسانه‌های انگلیسی آسیب دیدگی‌ داوید سیلوا را جدی دانستند و اعلام کردند که این بازیکن اسپانیایی فصل را از دست داد. البته بعضی از آنها هم آسیب دیدگی‌ سیلوا را پارگی رباط صلیبی دانستند و از غیبت او در جام جهانی 2014 برزیل سخن گفتند. البته تا الان باشگاه منچسترسیتی خبر رسمی را درباره آسیب دیدگی‌ بازیکن خود اعلام نکرده است.

مانوئل پیگرینی، سرمربی منچسترسیتی پس از بازی گفت: سیلوا از ناحیه مچ پا احساس ناراحتی می‌کرد. او حتی قبل از بازی هم آسیب دیدگی‌ جزئی داشت. من نمی‌دانم که آیا مشکل سیلوا جدید است یا همان ناراحتی قبلی. باید منتظر بمانیم تا کادر پزشکی باشگاه میزان آسیب دیدگی‌ سیلوا را مشخص کند.

منچسترسیتی با پیروزی برابر وست بروم‌ویچ 74 امتیازی شد و با یک بازی کمتر نسبت به لیورپول و چلسی در رده سوم جدول رده‌بندی قرار گرفت.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار