کد خبر: 642411
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۳
نایبی خبر داد:
مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو از افزایش قیمت بلیط مترو همزمان با اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه خبر داد.
مهندس نایبی در حاشیه افتتاح بخش جنوبی خط 3 مترو در جمع خبرنگاران گفت: افزایش قیمت بلیط همه ساله توسط شورای اسلامی شهر تهران به تصویب می رسد و به دنبال آن اجرایی خواهد شد.
 
وی افزود: امسال نیز با توجه به اینکه بحث اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه ها در دستور کار دولت بود مقرر شد تا همزمان با این کار قیمت بلیط ها نیز افزایش یابد.
 
نایبی تصریح کرد: افزایش قیمت پیش بینی شده برای بلیط ها 10 تا 15 درصد خواهد بود.
 
وی همچنین با اشاره به وضعیت بلیط های یک ساله مترو اظهار کرد: قیمتی که برای بلیط های یکساله تصویب شده 80 هزار تومان است و 120 هزار تومان اعتبار دارد.
 
نایبی همچنین در خصوص جمع آوری دستفروشان مترو نیز گفت: دستفروشان در مترو مشکلات زیادی برای شهروندان ایجاد می کنند اما ساماندهی و جمع آوری آنان نیاز به عزم جدی و همکاری همه مردم دارد.
 
 
 
 
منبع: فرارو
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۲
0
0
بسمه تعالی
با سلام آقای روحانی از آن روزی که دولت قبلی را تحویل گرفته همه اش به فکر افزایش قیمتها و رواج گرانی شده اند . البته گرانی های کمر شکن از آن روزی شروع شده که نمایندگان محترم مجلس که با رای این ملت به مجلس محترم راه یافته اند . نسبت به اجرای پرداخت یارانه نقدی رای موافق داده اند . و این مردم را آواره کردند . نمایندگان اصلا ... هیچ مصوبه ای تا بحال به نفع مردم تصویب نکرده اند . و نمی خواهند که تصویب بکنند . واقعا تاسف بار است و نمونه آن نظر خواهی دولت از مردم درمورد یارانه نقدی بود که در بیستم فروردین 93 شروع شد . تمام ملت به انصراف از دریافت یارانه نقدی نه نگفتند !!
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار