کد خبر: 642259
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۳
معاون رییس جمهوری در امور زنان و خانواده از بررسی وضعیت عملکرد دستگاه ها و سازمان ها در ارتباط با اجرای قانون عفاف و حجاب توسط کمیته صیانت از حقوق شهروندی خبر داد.

معاون رییس جمهوری در امور زنان و خانواده از بررسی وضعیت عملکرد دستگاه ها و سازمان ها در ارتباط با اجرای قانون عفاف و حجاب توسط کمیته صیانت از حقوق شهروندی خبر داد.

شهیندخت مولاوردی روز دوشنبه درباره عملکرد دستگاه ها و سازمان ها برای اجرای قانون عفاف و حجاب به ایرنا گفت: کمیته صیانت از حقوق شهروندی که در وزارت کشور ذیل شورای اجتماعی تشکیل شده، گزارش هایی را از دستگاه های مربوطه خواسته و اکنون در حال بررسی این گزارش هاست.

وی که در حاشیه نخستین جشنواره اسوه های صبر و مقاومت سخن می گفت، افزود: اجرای قانون عفاف و حجاب نیازمند همگرایی، هم افزایی و هماهنگی میان 24 دستگاهی است که وظیفه اجرای این قانون را به عهده گرفته و در این زمینه تقسیم کاری ملی شده است.

مولاوردی اضافه کرد: باید تمام این سازمان ها و دستگاه ها در کنار هم به وظایف خود عمل کنند تا آن نتیجه موردنظر به وجودآید و گرنه اگر دستگاه های مورد نظر بی تفاوت از کنار این موضوع بگذرند و وظایف خود را به درستی انجام ندهند، وظایف سایر دستگاه ها نیز به صورت مطلوب انجام نخواهد شد.

معاون رییس جمهوری همچنین گفت: گزارش هایی مربوط به عملکرد دستگاه های مرتبط با قانون حجاب و عفاف از سوی معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری ارسال شده و عملکردی که در دوره های قبلی صورت گرفته نشان دهنده آن است که این معاونت رتبه بسیار خوبی را در این زمینه کسب کرده است.

وی بر آسیب شناسی در زمینه اجرای قانون گسترش راهکارهای اجرایی عفاف و حجاب تاکید کرد و گفت: در این زمینه علاوه بر بررسی و آسیب شناسی عملکرد دستگاه ها لازم است وضعیت موجود را ارزیابی و حلقه های مفقوده را شناسایی کنیم و ببینیم وضعیت مطلوب در این مساله کجا قرار دارد.

مولاوردی در پایان گفت: مشکلات ناشی از اجرای قانون عفاف و حجاب ممکن است در عملکردها و یا روش ها باشد ولی نکته مهم در این زمینه بررسی وضعیت عفاف و حجاب در کشور است و کمیسیون فرهنگی دولت نیز در حال بررسی این موضوع بوده و در دستور کار این کمیسیون است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار