کد خبر: 642243
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۰
به بهانه تجلیل سوپراستار سینمای ایران از مقام والای جانبازان
بی شک کم نبودند افرادی که حضور در یک فیلم سینمایی درجه چندم را در کارنامه داشتند و تنها چند خط دیالوگ را در فیلمی بر عهده گرفته اند و امروز جواب سلام هموطنان خود را نمی دهند و با سخنان حاشیه ساز خود را بر سر زبان ها انداخته اند. 01/ارديبهشت/1393 - 13:31 صفحه نخست ›› فرهنگی


 

کم حاشیه ترین سوپراستار سینمای ایران / ادای دین شهای حسینی به جانبازان

تهران پرس-گروه فرهنگی هنری؛ تندیس شایستگی بهترین بازیگر نقش اول مرد در چهاردهمین جشن بزرگ سینمای ایران، تندیس بهترین بازیگر نقش اول مرد از نگاه منتقدان، دیپلم افتخار بهترین بازیگر نقش اول مرد از پانزدهمین جشنواره فیلمهای پلیسی مسکو، کاندید سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرداز بیست و دومین جشنواره فیلم فجر و... تنها تعدادی از افتخارات شهاب حسینی بازیگر اخلاق مدار سینمای ایران است.

شهاب حسینی با تمام افتخارات و تجارب درخشانی که در عرصه بازیگری کسب کرده است همچنان مدال کم حاشیه ترین سوپراستار سینما را با خود یدک می کشد. حسینی در سال گذشته کارگردانی یک فیلم سینمایی را نیز تجربه کرده است اما همچنان به اخلاق مداری و فروتنی شهره است.

بی شک کم نبودند افرادی که حضور در یک فیلم سینمایی درجه چندم را در کارنامه داشتند و تنها چند خط دیالوگ را در فیلمی بر عهده گرفته اند و امروز جواب سلام هموطنان خود را نمی دهند و با سخنان حاشیه ساز خود را بر سر زبان ها انداخته اند.

اما آنچه که شهاب حسینی را مرد اخلاق سینما کرده است رفتار و سخنان سنجیده و حضور در محافل خاصی است که بسیاری از هنرمندان و بازیگران آن را نادیده گرفته اند و بی توجه از کنار آنها گذشته اند.

شهاب حسینی چند روز گذشته با حضور در آسایشگاه ثارالله و دیدار صمیمی با جانبازان این اسایشگاه ارادت خود را به این ایثارگران ادا کرد. این بازیگر در حاشیه این دیدار گفت: دل من خسته بود. آمدم تا با حضور در این محل دل خود را جلا بدهم. مردم و هنرمندان حداقل برای اینکه به خود کمک کنند باید به این مراکز حتما سر بزنند.

شهاب حسینی :جانبازان نیازی به ما ندارند؛ ما نیازمند آنها هستیم.من برای اینکه حالم دگرگون شود احساس می‌کنم باید هر از گاهی به آسایشگاه‌های جانبازان که سرشار از انرژی‌ است، بیایم. شعار نمی‌دهم چرا که این مراکز لبریز از زیباترین حس‌های الهی است.

حال باید با تقدیر از این بازیگر جوان و با اخلاق سینما فضا برای آشنایی جوانان با رفتار و منش این افراد فراهم شود تا بجای استفاده الگویی از برخی هنرمندان عاشق اسکار و فرش قرمز شهاب حسینی ها اسطوره جوانان ایران شوند.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
زهرا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۲
0
0
سلام
احسنت
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار