کد خبر: 642210
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۳
مراسم جشن ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) دیشب و امروز با حضور گسترده زائران و مجاوران در حرم مطهر حضرت زینب کبری(س) برگزار شد.
عقيق: صحن و سرای حرم مطهر عقلیه‌ی بنی‌هاشم حضرت صدیقه‌ی کبری(س) میعادگاه دلداگان خاندان عصمت و طهارت علیهم‌السلام شده است که از دور و نزدیک حتی از دیگر کشورها به این آستان مصفا آمده‌اند تا در جوار مضجع منور حضرت زینب(س) "یا زهرا(س)" و "یا زینب(س)" را زمزمه کنند.

حریم ملکوتی زینبی در خجسته سالروز ولادت یاس نبی حضرت فاطمه زهرا(س) سراسر چراغانی است و جشن میلاد با سعادت حضرت زهرا(س) با حضور مسئولان و شمار قابل توجهی از مردم سوریه در حرم مطهر حضرت زینب(س) برگزار شده است.

شیفتگان و ارادتمندان خاندان عصمت و طهارت با آذین‌بندی خیابان‌ها و معابر زینبیه و برپایی جشن و سرور، این میلاد خجسته را جشن گرفته‌اند.

مراسم شب ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) دیشب نیز با شکوه خاصی و با حضور انبوه زائران و مجاوران در حرم ملکوتی حضرت زینب(س) برگزار شد.

بنا بر این گزارش، تعدادی از علما و شیوخ حاضر در مراسم نیز با تبریک سالروز میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) به همه مسلمانان، بر پایداری و مقاومت این کشور در برابر چالش‌های پیش‌رو تأکید کردند.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
0
2
جانم فدای زینب
امیرهادی بابایی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
0
0
ان شاالله زیارت حرم اهل بیت (ع) در سوریه قسمت همه بشه
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار