کد خبر: 642180
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۷
رئیس سازمان زندان‌ها خبر داد
رئیس سازمان زندان‌ها از شناسایی فردی که از داخل بند ۳۵۰ اوین با شبکه بی‌بی‌سی فارسی تماس گرفته و در مورد موضوع پنج‌شنبه گذشته با این رسانه مصاحبه کرده بود، خبر داد و گفت: ‌با بررسی‌های به عمل آمده این فرد شناسایی و به مراجع مربوط معرفی شد.

به گزارش خبرنگار قضایی فارس، غلامحسین اسماعیلی رئیس سازمان زندان در مورد علت حضور در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی اظهار کرد: برای کار نکرده توضیحاتی ارائه دادیم.

وی گفت: اصلا شتاب‌زده عمل نکردیم و در حال حاضر هم شتابی در رفتار ما وجود ندارد. بارها اعلام کردم که براساس یک برنامه کاملا ضابطه مند و قانونمند و با رعایت همه ضوابط یک بازرسی انجام شده و هیچ گونه درگیری و ایراد ضربی از ناحیه همکاران ما حتی در حد تلنگر رخ نداده است.

اسماعیلی در مورد موضوع رخ داده در بند 350 بازداشتگاه اوین توضیح داد: در بازرسی صورت گرفته عده ای از زندانیان مقاومت کردند و بیرون نمی‌رفتند که همکاران ما آنها را جابجا کردند و آنان نیز در مقابل به همکاران ما توهین و ناسزا گفته،‌در را شکانده و خرابکاری کردند.

رییس سازمان زندان ها در مورد اینکه گفته می شود این بازرسی توسط ماموران امنیتی و گارد صورت گرفته و این امر دلیل اعتراض زندانیان بوده است،‌اظهار کرد: نیروهای ما نیروهای پرسنل بازرسی سایر زندان ها بودند و نمی دانیم که به کدام یک از دروغ هایی که گفته می شود باید پاسخ دهیم. از یک طرف می گویند لباس شخصی بودند در حالی که پرسنل ما در زندان حضور داشتند و اصلا گاردی در کار نبوده است.

وی در مورد اینکه گفته می شود روز گذشته عده ای از نمایندگان تهران برای بازدید به زندان اوین مراجعه کرده و با زندانیان دیداری داشته‌اند،‌ گفت: بازدیدی صورت نگرفته و بنده در این ارتباط به نمایندگان توضیحاتی ارائه کردم. از سویی نیز اعلام کردم که روز گذشته 70 الی 80 درصد این افراد با خانواده هایشان ملاقات کردند و مابقی هم دیدار خواهند کرد.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۲
امیرهادی بابایی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
0
0
معلومه که زندان برخی هارو ادب نکرده و هنوز مشغول جاسوسی برای غرب و اسراییل هستند باید اقدام جدی در این مورد صورت بگیرد
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۱۷:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۸
0
0
...بی بی سی غلط کرده که بخاد جاسوسی کنه ....
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار