کد خبر: 642116
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۰
در گفت‌وگو با تسنیم عنوان شد
خبرگزاری تسنیم: یکی از جایگاه‌داران با اعلام این که حدود ۷۰ درصد بنزین عرضه شده در روزهای اخیر ۷۰۰ تومانی است گفت: تاکنون هیچ‌گونه ازدحامی در جایگاه‌های سوخت که موجب اختلال درعرضه بنزین شود گزارش نشده است.

رییسی‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، با رد کردن ازدحام خودرو‌ها در جایگاه‌های عرضه سوخت در شب گذشته گفت: شایعات مربوط به افزایش نرخ بنزین موجب شد در چند روز گذشته کمی جایگاه‌ها شلوغ‌ شود و مردم در پی پر کردن باک‌های خود باشند اما تاکنون هیچ‌گونه ازدحامی که موجب اختلال درعرضه بنزین شود گزارش نشده است.

وی در مورد وضعیت فروش بنزین 400 تومانی و 700 تومانی در روزهای اخیر گفت: به دلیل این که سهمیه ماهانه بنزین اردیبهشت گذشته شارژ نشد، فروش بنزین 700 تومانی افزایش یافته است به طوری که در برخی مناطق 70درصد بنزین عرضه شده 700 تومانی است.

به گزارش تسنیم، سهمیه ناوگان حمل‌ونقل عمومی و کرایه‌ها از اول اردیبهشت بدون تغییر  شب گذشته واریز ‌شد اما تعیین قیمت و سهمیه خودروهای شخصی تا پایان این هفته مشخص خواهد شد. خودروهای شخصی در حال حاضر می‌توانند از ذخیره بنزین 400 تومانی ماه‌های قبل و بنزین نیمه‌یارانه‌ای 700 تومانی استفاده کنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار