کد خبر: 642094
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۶
برنامه «افق روشن» شبکه راديويي سلامت امروز ماه با نگاهي آسيب شناسانه به بررسي علل پدیده مصرف گرایی در جامعه و اعتیاد به مصرف مي پردازد.
برنامه «افق روشن» شبکه راديويي سلامت امروز ماه با نگاهي آسيب شناسانه به بررسي علل پدیده مصرف گرایی در جامعه و اعتیاد به مصرف مي پردازد.

به گزارش جوان‌آنلاين در ریشه‌یابی بروز و گسترش فرهنگ مصرف‌زدگی در جامعه، عوامل گوناگونی از قبیل عقده‌های روانی افراد، فرهنگ منزلت‌سازی با مصرف، تبلیغات تجاری، انقلاب ارزش‌ها می‌تواند دخیل باشد.


بر همین اساس برنامه «افق روشن» شبکه راديويي سلامت امروز موضوع «بررسي علل پدیده مصرف گرایی در جامعه و اعتیاد به مصرف» را در ساعت 9:10 به مدت 50 دقيقه بر روي موج اف ام رديف 102 مگاهرتز به روی آنتن خواهد برد.


بر اساس اين گزارش، از جمله ميهمانان اين برنامه که کاري از گروه سلامت اجتماعي شبکه راديويي سلامت است، مي توان به دکتر محسن اشرف پور کارشناس اقتصاد اجتماعی و دکتر افسر افشاری نادر جامعه شناس و استاد دانشگاه اشاره کرد.


مصرف‌زدگی و تجمل‌گرایی بعنوان یک پدیده اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی، آثار و نتایج زیانباری همچون افزایش وابستگی به بیگانگان، ایجاد روحیه آزمندی و طمع‌ورزی، افسردگی، افزایش اختلاف طبقاتی و ... را برای فرد و جامعه در پی دارد.  


گفتنی است، برنامه «افق روشن» كاري از گروه سلامت اجتماعي شبکه راديويي سلامت است كه روزهاي زوج هر هفته از صداي دانش، نشاط و آرامش تقديم شنوندگان مي شود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار