کد خبر: 642025
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۳ - ۲۲:۴۳

از 30 ميليارد تومان پرونده تخلف نمايشگاه‌هاي اتومبيل در كل كشور، 27 ميليارد تومان آن مربوط به نمايشگاه‌هاي اتومبيل فعال در استان تهران بوده است.

رضا كرمي، مدير بازرسي اتاق اصناف ايران در گفت‌وگو با ايسنا، اظهار كرد: در سال گذشته مجموعاً 27 هزار و 512 مورد بازرسي از سطح نمايشگاه‌هاي اتومبيل فعال در كشور صورت گرفت.

وي با بيان اينكه سال گذشته هزار و 210 شكايت مردمي نيز از نمايشگاه‌هاي اتومبيل به اتاق اصناف ايران رسيد، خاطرنشان كرد: از اين تعداد جمعاً 3 هزار و 494 پرونده تخلف تشكيل و به تعزيرات ارسال شد. مدير بازرسي اتاق اصناف ايران ادامه داد: ميزان تخلف پرونده‌هاي تشكيل شده بيش از 30 ميليارد تومان بوده است كه برخي از آنها در تعزيرات منجر به صدور حكم نهايي شده و برخي نيز در دست بررسي قرار دارد. وي افزود: در استان تهران نيز در سال گذشته 3 هزار و 165 مورد بازرسي صورت گرفت كه از اين تعداد براي هزار و 100 نمايشگاه اتومبيل پرونده تخلف تشكيل شده است.

كرمي با بيان اينكه ارزش پرونده‌هاي تخلف در تهران 27 ميليارد تومان بوده است، تصريح كرد: بنابراين از 30 ميليارد تومان پرونده تخلف تشكيل شده براي نمايشگاه‌هاي اتومبيل در كل كشور در سال گذشته 27‌ميليارد تومان آن مربوط به استان تهران بوده است.

به گفته وي، عدم نصب قيمت، گران‌فروشي و تقلب از جمله تخلفات نمايشگاه‌هاي اتومبيل است.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۲
صادق
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
0
0
بنام خدا سلام وقتی شرکتهای خودرو سازی 2ماه قبل از عید خودرو پژو پارس رابه مبلغ 27-29 میلیون تومان ثبت نام نمایند ودر ایام عید با سود بیش از 7-8 میلیون تومانی برای عده ای خاص بفروش رسانند؟ چه انتظاری از بخش خصوصی باید داشت؟ ممنون
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۲
سلام مضخص است که جه تعداد پژو پارس فروختند وچه کسانی دریافت کردند وسود های میلیونی بی درد وسر بردند. سپاسگزار
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار