کد خبر: 642021
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۳ - ۲۲:۳۵
طي يكسال و به دور از چشم شورا و شهرداري اتفاق افتاد
احمد مسجد جامعي: قطع درختان نشان مي‌دهد كه ما يكسال غافل بوده‌ايم

باز هم درختان باغي در پايتخت را به دور از چشمان شورا و شهرداري قطع كردند و ضعف اقدامات نظارتي مديريت شهري در حفظ باغات آشكارتر شد.

نايب رئيس كميسيون عمران و حمل و نقل در جلسه روز گذشته شوراي شهر از قطع 700درخت در باغ يك هكتاري در منطقه سعادت‌آباد خبر داد و بر لزوم رسيدگي هرچه سريعتر به اين اتفاق تأكيد كرد. اسمعيل دوستي گفت: در منطقه سعادت‌آباد باغي به وسعت يك هكتار وجود داشته است كه متأسفانه بيش از 700 درخت اين باغ را قطع كردند؛ درختاني كه بيش از 100 سال قدمت دارند اما به واسطه اقدام براي عمليات‌هاي ساختماني قطع شدند.

تندگويان: عوامل قطع درختان در حال حاضر دستگير شده‌اند

در ادامه جلسه محمد مهدي تندگويان، عضو كميسيون معماري و شهر‌سازي شورا گفت: من به اتفاق آقاي مختاري و شهردار منطقه اين اتفاق را بررسي كرديم كه بايد بگويم طبيعتاً اين اتفاق يك‌شبه نيفتاده و نزديك به يكسال در حال انجام است.

وي خاطر نشان كرد: عوامل قطع درختان در حال حاضر دستگير شدند و منتظر صدور حكم هستند

رئيس شورا: قطع درختان نشان مي‌دهد كه ما يك سال غافل بوده‌ايم

همچنين احمد مسجد جامعي، رئيس شوراي اسلامي شهر تهران با اشاره به موضوع قطع درختان در سعادت‌آباد گفت: وقتي گفته مي‌شود كه اين اتفاق در طول يكسال انجام شده نشان مي‌دهد كه ما يكسال از اين موضوع غافل بوده‌ايم و اين به هيچ عنوان پسنديده نيست و ضعف نظارت ما را مي‌رساند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار