کد خبر: 641956
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۰
رییس سازمان بازرسی کل کشور درباره اخراج تعدادی از نیروها بخاطر استفاده از مرخصی زایمان شش ماهه گفت: این اخراج ها در شرکت ها و سازمان های خصوصی انجام شد.



ناصر سراج رییس سازمان بازرسی کل کشور در حاشیه مراسم افتتاح کلینیک فوق تخصصی دندانپزشکی قوه قضاییه در پاسخ به سئوال خبرنگاران افزود:اگر دستگاه دولتی نیرویش را به این دلیل اخراج کرد، فرد می تواند علیه آن دستگاه شکایت کند.

سراج درمورد اتهام ب - ز، اظهار داشت: این پرونده پس از انجام تحقیقات به دادسرای تهران ارسال شده است.

وی همچنین درباره پرونده اتوبوس های اسکانیا نیز گفت: اسکانیا یک شرکت خصوصی است، از این رو سازمان بازرسی کل کشور نمی تواند به این پرونده ورود پیدا کند.

رییس سازمان بازرسی کل کشور ادامه داد: اما این سازمان بر روند فعالیت سازمان استاندارد که مجوزهای لازم برای ورود اسکانیا را صادر کرده نظارت خواهد کرد.

قاضی سراج درباره پرونده ستاد سوخت نیز گفت: این پرونده هم مدتی است به دادسرای تهران رفته و باید نتیجه آن را از دادسرا پیگیر شویم.

یکی از خبرنگاران درمورد زیرمیزی گرفتن برخی پزشکان و ورود سازمان بازرسی کل کشور نسبت به این موضوع از سراج پرسید که وی جواب داد: به طور قطع سازمان بازرسی کل کشور بر هر کار خلاف قانونی ورود کرده و آن را مورد بررسی قرار خواهد داد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار