کد خبر: 641950
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۵
هشتم و نهم خرداد ماه امسال/
دبیر دومین همایش بین المللی معماری و توریسم از برگزاری این همایش در هشتم و نهم خرداد ماه امسال در مشهد مقدس خبر داد.

به گزارش روابط عمومی دومین بین المللی همایش معماری و توریسم، نشید نبیان از برگزاری همایش بین المللی معماری و توریسم ۲ در مشهد مقدس خبر داد و اظهار کرد: این همایش در دومین سال برگزاری خود با موضوع «توریسم و شهر» هشتم و نهم خرداد ماه در محل سالن همایش های صدا و سیمای خراسان رضوی در مشهد مقدس برگزار می شود.

وی افزود: این همایش در دو روز متوالی، هشتم و نهم خرداد ماه امسال با حضور جمعی از معماران و صاحبنظران حوزه های شهرسازی و گردشگری از سراسر جهان برگزار می شود.

دبیر دومین همایش بین المللی معماری و توریسم از حضور مقامات کشوری در این همایش خبر داد و گفت: حضور مقامات کشوری و پشتیبانی حامیان معنوی از جمله دانشگاه ها و موسسات مطالعاتی معتبر، نشریات تخصصی، سازمان ها و اداراتی نظیر استانداری خراسان رضوی، سازمان راه و شهرسازی استان خراسان رضوی، سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی و سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان رضوی را در برگزاری این همایش شاهد هستیم.

نبیان با اشاره به اهداف برگزاری دومین همایش بین المللی معماری و توریسم تاکید کرد: شناسایی و شناساندن فرصت های سرمایه گذاری و توسعه صنعت توریسم از طریق معماری معاصر، جذاب کردن منظر شهری در نگاه مردم و گردشگران، معرفی معماری به عنوان نماد جذب گردشگر در سطح ملی و بین المللی، فراهم کردن بستر های جلب مشارکت و جذب سرمایه های خارجی با شناساندن ظرفیت های ایران در سطح جهانی از اهداف مهم برگزاری این همایش است.

وی خاطرنشان کرد: همچنین برقراری ارتباط با مجامع علمی و نهادهای مطالعاتی در سطح خاورمیانه و بین المللی و پایه گذاری برای برگزاری سلسله همایش های بین المللی معماری و توریسم در دراز مدت نیز از جمله دیگر اهداف برگزاری این همایش به شمار می رود.

دبیر دومین همایش بین المللی معماری و توریسم از سه محور مهم در همایش بین الملی معماری و توریسم یاد کرد و گفت: در این همایش دو روزه، سه سخنران اصلی بین المللی با برگزاری ۳ پانل تخصصی و تعداد ۱۷ استاد بین المللی و داخلی در سه محور «گردشگری فرهنگی شهری»، «معماری و گردشگری شهری» و «جهانی سازی و صنعتی سازی در گردشگری شهری» برگزار می شود.

گفتنی است دومین همایش بین المللی معماری و توریسم هشتم و نهم خرداد ماه در   محل سالن همایشهای صدا و سیمای خراسان رضوی برگزار میشود. جهت کسب اطلاع بیشتر به سایت www.rayahb.com  مراجعه فرمایید.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار