کد خبر: 641943
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۲
نمایندگان مجلس چهارمین کارت زرد و اخطار خود را پس از قانع نشدن از پاسخ‌های وزیر آموزش و پرورش درباره سؤال 15نماینده به فانی دادند.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی صبح امروز پارلمان پس از بررسی سؤال ملی مهرداد بذرپاش نماینده تهران از علی اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش که به نمایندگی از 15 نماینده مجلس که سوال را مطرح کرد، با 71 رأی موافق، 115 رأی مخالف و 11 رأی ممتنع از 202 نماینده حاضر در جلسه، پاسخ‌های وزیر را قانع‌کننده ندانستند.


این نمایندگان از وزیر پرسیدند: علت به کارگیری افرادی که در سن بازنشستگی قرار دارند و حدود 10 سال از زمان بازنشستگی آنان گذشته است در وزارتخانه‌ای که بیشترین کار را با قشر نواجونان و جوان جامعه دارد و با توجه به اینکه بسیاری از نیروهای موجود از نیروهای خدوم و آماده به کار هستند، چیست؟


وکلای ملت پیش از این به سید رضا فرجی دانا وزیر علوم، علی جنتی وزیر ارشاد و علی طیب‌نیا وزیر امور اقتصادی و دارایی نیز کارت زرد داده بودند.

منبع: فارس
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
عبدالله منتقد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۳۱
0
0
حق اين بود مجلس رئيس جمهور محترم را زير سوال مي بردند چون اين رويه تنها در وزارت آموزش و پرورش نيست در كل دولت رواج دارد . اكثر مسئولين ارشد دولت را سالمندان تشكيل مي دهند . چه شد ديگر جواني در اين مملكت نيست كه لياقت اين مسئوليت ها را داشته باشد ؟ نه اينكه توافقي نا نوشته با دولت هاي كارگزاران و سازندگي است تا وزرا و ساير مسئولين آن دوران را به نحوي مشغول نمايند . تدبير است ديگر چه مي شود كرد ؟
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار