کد خبر: 641935
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۵
سخنگوی وزارت کشور با بیان اینکه به دلیل نداشتن اخبار درباره دانایی فر نمی‌توانیم بگوییم که مرزبان کشورمان شهید شده است گفت: اخبار مربوط به دانایی‌فر را نه تائید و نه تکذیب می‌کنیم.
فارس: حسینعلی امیری سخنگوی وزارت کشور پیش از ظهر امروز در حاشیه مراسم اولین سالگرد درگذشت مرحوم آیت‌الله غلامرضا رضوانی در جمع خبرنگاران با اشاره به سفر اخیر رئیس جمهور به استان سیستان و بلوچستان و تاثیر آن در توسعه این استان اظهار داشت: سفر دکتر روحانی و  وزرا دولت یازدهم در راستای همان سفر تدبیر و امید می‌باشد که هر از چند گاهی به استان‌های مختلف انجام می‌پذیرد.

امیری ادامه داد: معمولا در این سفرها وزرا برنامه‌های بخش خود را نظارت و رصد می‌کنند و رئیس جمهور نیز از نزدیک با مردم استان دیدار و گفت‌وگو کرده و به حل مسائل و مشکلات مردم آن استان می‌پردازد.

وی خاطر نشان کرد: آن مقداری که امکانات کشور اجازه دهد در جهت توسعه استان‌ها برنامه‌ریزی می‌شود.

قائم مقام وزیر کشور یادآور شد کارهایی که قرار است در استان سیستان و بلوچستان برگزار شود همانهایی بود که رئیس جمهور در دیدار و گفت‌وگو با مردم علما و ایثارگران این استان بیان کرده است.

امیری تاکید کرد: حضور رئیس جمهور و وزرا در استان‌ها باعث می‌شود که نگاهی عمیق  به مسائل و معضلات استان از نزدیک دیده شود و مردم درخواست‌های خود را از دولت منطقی‌تر کرده و گفت‌وگوها نیز نزدیکتر خواهد شد.

وی اضافه کرد: این گونه سفرها علاوه بر دیدار مستقیم مسئولین با مردم منجر به تکمیل پروژه‌ها نیز خواهد شد که در جهت توسعه استان‌ها کار بسیار مبارکی است، سخنگوی وزارت کشور همچنین با اشاره به دیدار رئیس جمهور با خانواده جمشید دانایی‌فر مرزبان اسیر شده نیز گفت: آقای روحانی شخصیت اخلاقمدارانه‌ای دارد که قصد داشتند با این دیدار با خانواده این مرزبان دلجویی کنند.

امیری همچنین در مورد وضعیت جمشید دانایی‌فر نیز نمی‌توانیم بگوییم که این مرزبان شهید شده و البته از طرفی نیز هیچ خبری از شرایط وی نداریم و  اخبار مربوط به این مرزبان را نه تائید و نه تکذیب می‌کنم.

 وی در خصوص اظهار نظر برخی از نمایندگان مجلس مبنی بر زنده بودن جمشید دانایی‌فر گفت: توصیه‌ام به دوستان این است که در مورد مسائل امنیتی دقت ویژه‌ای از سوی بازگو کنندگان انجام گیرد و ملاحظات حیثیتی و آبرویی نیز لحاظ شود زیرا آبروی افراد از کعبه هم عزیزتر است.

قائمم مقام وزیر کشور در پایان با اشاره به دیدار احزاب با وزیر کشور نیز گفت: هنوز برنامه این دیدار اعلام نشده است و فعلا وزیر کشور دیداری با فعالین  احزاب ندارد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار