کد خبر: 641926
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۸
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت، این جز سیاستهای غرب و آمریکا است که خودشان کنار بایستند و کشورهای اسلامی را درگیر مسائل تروریستی کنند.

 

محمد صالح جوکار عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در خصوص ایجاد دفتر گروهک منافقین در یمن به کمک آمریکا، به خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی مجاهدین گفت: کار بسیار اشتباهی است آمریکایی‌ها می‌خواهند مردم یمن را با گروهی که دستشان به خون مردم ایران و عراق آغشته است درگیر کنند.

وی افزود: ایجاد این دفتر در حقیقت منجر به یک نوع بی ثباتی در کشور یمن می‌شود.

 عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان اینکه این کار جز سیاست‌های غرب و آمریکا است ادامه داد: این جز سیاستهای غرب و آمریکا است که خودشان کنار بایستند و کشورهای اسلامی را درگیر مسائل تروریستی کنند.

محمد صالح جوکارگفت: آمریکا و غربی‌ها دنبال منافع خودشان هستند و برای رسیدن به این هدف از کشورهای دیگر و حتی تروریستها استفاده می‌کنند و خودشان پشت صحنه این مسائل را مدیریت می‌کنند.

عضو کمیسیون امنیت ملی با بیان اینکه مردم یمن در این زمینه آرام نخواهند نشست گفت: زمامداران یمن باید عاقل‌تر از این باشند که دست به چنین اقدامی بزنند، قطعا مردم یمن ساکت نخواهند نشست.

محمد صالح جوکار در مورد اینکه اگر کشوری گروهک تروریستی منافقین را در خاک خود بپذیرد گفت:  کشورهایی که حامی تروریست باشند در حقیقت توسط ایران محکوم هستند برای ما قابل قبول نیست که از یک سو بگویند ما به فکر ایران هستیم و از سوی دیگردر خود تروریسم را پرورش دهند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار