کد خبر: 641906
تعداد نظرات: ۱۲ نظر
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۸
طرفداران احمدی نژاد برای چاوز مراسم سالگرد گرفتند. احمدی نژاد معتقد بود که او به همراه حضرت مسیح بازخواهد گشت و جامعه بشری را در استقرار صلح و عدالت کامل و مهربانی و کمال یاری خواهد کرد.
مشرق: طرفداران احمدی نژاد که در سال های آخر ریاست جمهوری وی خود را منتظران بهار معرفی می کردند. در صفحات مجازی خود تصاویری از گرامی داشت یاد هوگو چاوز در هیئت منتظران بهار (عج) منتشر کردند.

اعضای هیئت منتظران بهار که در تصویر زیر در میدان 72 عکس یادگاری گرفتند، هفته گذشته برای چاوز مراسم سالگرد گرفتند و تصاویری از این هیئت در صفحات فضای مجازی پخش کردند.

این اقدام حامیان احمدی نژاد در حالی است که محمود احمدی‌نژاد 91/12/16 به مناسبت درگذشت هوگو چاوز با شهید خطاب کردن وی در پیام تسلیت خود نوشته بود: "چاوز شهید راه پاسداری از ارزش‌های انسانی و انقلابی است و تردید ندارم که او بازخواهد گشت و به همراه همه صالحان و حضرت مسیح(ع) و تنها باقیمانده از نسل پاکان، انسان کامل، خواهد آمد و جامعه بشری را در استقرار صلح و عدالت کامل و مهربانی و کمال یاری خواهد کرد."

این پیام تسلیت احمدی نژاد برای چاوز و شهید خطاب کردن وی با اعتراضات گسترده ای در داخل مواجه شد و حواشی زیادی را به همراه داشت.


عکس یادگاری احمدی نژادی ها در میدان 72 نارمک


مراسم سالگرد برای چاوز در هیئت احمدی نژادی‌ها
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱۲
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۳۱
11
1
درودخدا بر صالحین درگاهش صالح مختص به مسلمان نیست
پاسخ ها
امیرحسین
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
بله محمد آقا! انسان خوب در بین غیر مسلمانها هم هست نظیر حاتم طائی ، ولی کاش کمی هم آیات و روایات را در مورد اینگونه افراد می دیدی که بوی بهشت هم به اینگونه افراد نمی رسد چه برسد به رجعت ! و یا حات طائی وارد جهنم می شود اما آتش او را نمی سوزاند نه اینکه چون آدم بخشنده ای بود ولو با هر عقیده ای بهشتی است و رجعت می کند. واعاذ الله المؤمنین عن امثال ذلک.
امیرحسین
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
واعاذ الله المؤمنین عن امثال ذلک!
امامی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۵
امان از شما پیروان ... چه خوب درس های مشایی را آموخته اید و در تنور التقاط و انحراف می دمید !
عبدالله منتقد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۳۱
1
7
آقا محمد افراد صالح مختص مسلمان و يا كساني است كه عمل صالح انجام داده اند . عمل صالح هم در قرآن مشخص است . در موارد متعددي در قرآن كريم ايمان و عمل صالح با هم آمده اند . پس عمل نابخردانه آقاي احمدي نژاد را كه هوگو چاوز را شهيد ناميد به همان اندازه انحرافي بود كه آقاي خاتمي ابراهام لينكلن رئيس جمهور نژاد پرست آمريكا را شهيد ناميد . در تعاليم اسلام شهيد كسي است كه در راه خدا مبارزه كرده و در راه خدا كشته شده باشد . خلاصه يكي از كار هاي افراطي آقاي احمدي نژاد همين موضع گيري هاي افراطي در باره چاوز بود .
پاسخ ها
اسلامی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۵
...حلقه انحرافی به عمد روی ونزوئلا زوم کرده اند تا سوریه و لبنان را از توجه بیندازند ! روشن است که ونزوئلا خیلی دورتر از اسرائیل است تا سوریه ! درست در اوج فتنه مثلث صلیبی سلفی صهیونی ...حلقه انحرافی سوریه و بشار اسد را تنها رها کردند و اگر هوشیاری رهبری نبود ! واویلا ! وا مصیبتا ! وا زینبا (س)! .......
رازی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
7
1
یعنی مسیحی و یهودی همه جهنمی اند ، من خودم در تفسیر قرآن آیت الله آملی شنیدم که میگفتند صاحبان ادیان الهی هم به بهشت میروند،
پاسخ ها
حسین
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
صاحبان ادیان الهی در زمان هر پیامبری که به او مومن بودند در بهشتی بودنشان شکی نیست نظیر حواریون عیسی مسیح (ع) و یا اصحاب حضرت موسی (ع) که او را همراهی کردند و همه افرادی که در دوره هر پیامبری تا زمان پیامبر صاحب شریعت بعدی به او ایمان داشتند و کسانی هم که الان مسیحی یا یهودی هستند اگر اسم اسلام را بشنوند و معاندا یا جاهلا یا براساس صحبت های دشمنان اسلام و بدون تحقیق از منابع اصیل و منصوصه بر دین خود بمانند قطعا بهشتی نخواهند بود و در غیر اینصورت در آن دنیا مورد امتحان الهی قرار خواهند گرفت تا راهشان مشخص شود . فریق فی الجنه و فریق فی السعیر . یا علی مدد .
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
2
7
خدا شفاتون بده
رضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
1
6
یادآوری کسی که خوب بود خوبه اما در مرحله ای قرار داریم که در بلاد سوریه جنگه از همجا میان اونجا سالگرد گرفتن خوبه اما سالگرد مردم سوریه رو کی میگیره مسلمان نیست کسی که در کشور دوست جنگه اما سالگرد کسی رو میگیریم که بدرد ملت ما نمیخوره کمی هم بفکر سوریه و حرم دخت فاطمه زهرا ُ باشیم بریم بمانیم و ماندگار شیم
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۲
1
3
آیا چاوز مسلمان بود که ازایشان بعنوان شهید یاد می شود بهتر است انسان حرفهای بزند که مورد پذیرش افکار اکثریت مردم جامعه باشد احتمالا تعریف از شهید عوض شده ازاین ببعد هرکسی بمیرد شهید است ؟دیگر بس است اینگونه حر فها.......
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
0
1
اینها حامیان مفاسد حلقه انحرافی هستند !
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار