کد خبر: 641897
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۱
قاضی‌پور در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:
نایب رئیس فراکسیون کارگری گفت: باید درآمد حاصل از اجرای فاز دوم هدفمندسازی یارانه‌ها به سمت اقشار آسیب پذیر از جمله افراد تحت پوشش سرازیر شود.
نادر قاضی‌پور نماینده مردم ارومیه در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، به اجرای فاز دوم هدفمندسازی یارانه‌ها اشاره کرد و گفت: معتقدیم عدالت به معنای توزیع یکسان ثروت نیست.
 
وی افزود: اجرای فاز دوم هدفمندسازی یک ضرورت است اما باید توجه داشته باشیم که این مرحله باید تکمیل و براساس قانون اجرا شود.
 
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس اظهار داشت: توجه به اقشار آسیب‌پذیر از جمله افراد تحت پوشش از جمله ضرورت‌هایی است که باید در اجرای فاز دوم هدفمندسازی یارانه‌ها به آن توجه شود.
 
وی اظهار داشت: قانون هدفمندسازی یارانه‌ها به این موضوع تاکید دارد، همچنان که هدف نظام جمهوری اسلامی ایران نیز توجه به افشار آسیب‌پذیر است.
 
نایب فراکسیون کارگری تصریح کرد: معتقدم افراد تحت پوشش از جمله بهزیستی باید مورد توجه قرار گرفته و درآمد حاصل از فاز دوم هدفمندسازی به سمت این گروه سرازیر شود.
 
نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: باید به گونه‌ای اقدام شود تا مردم از جمله اقشار آسیب‌پذیر از جمله افراد تحت پوشش از اجرای فاز دوم هدفمندسازی یارانه‌ها ضرر نکنند.
 
قاضی‌پور در پایان خاطر نشان کرد: حدود 800 هزار خانواده سرپرست یا اعضای معلول هستند در نوبت ثبت‌نام بهزیستی قرار دارند بنابراین ضروری است به این حوزه توجه ویژه شود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار