کد خبر: 641833
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۳ - ۲۱:۳۳

رئيس مجلس شوراي اسلامي با تأكيد بر اراده جمعي در هدفمندي يارانه‌ها و هشدار نسبت به مباحثي كه جامعه را در اين مقوله نگران مي‌كند، گفت: دولت مبناي كار خود را گزارش مردم در ثبت‌نام قرار دهد و با اعتماد به مردم موجبات امنيت رواني را در اين زمينه فراهم كند.

به گزارش فارس، علي لاريجاني روز گذشته در نوزدهمين همايش سراسري فرماندهان نيروي انتظامي با تأكيد بر اراده جمعي در هدفمندي يارانه‌ها و هشدار نسبت به مباحثي كه جامعه را در اين مقوله نگران مي‌كند، گفت: دولت مبناي كار خود را گزارش مردم در ثبت‌نام قرار دهد و با اعتماد به مردم موجبات امنيت رواني را در اين زمينه فراهم كند.

وي با اشاره به اينكه سياست‌هاي اقتصاد مقاومتي كه از سوي مقام معظم رهبري ابلاغ شده است، دولت و مجلس را مصمم به اجراي اقداماتي براي كاهش تورم كرد، گفت: پيش‌بيني ما رسيدن تورم به 5/22 درصد در سال 93 است كه شتاب كاهشي تقريباً خوبي است. وي با تأكيد بر كمك مجلس براي خروج توليد از ركود و بهبود وضعيت اشتغال كشور در بخش ديگري از سخنان خود به مذاكرات هسته‌اي با گروه 1+5 اشاره كرد و اجراي توافق نهايي آن را موجب افزايش امنيت اجتماعي خواند. رئيس مجلس شوراي اسلامي با يادآوري بلوكه شدن اموال بنياد علوي در كشور امريكا آن را اقدامي ايذايي و عليل بودن ذهن سياسي دولتمردان امريكايي دانست.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار