کد خبر: 641738
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۴
سخنگوی سازمان هدفمندسازی با اشاره به پیش بینی دولت از انصرافی‌‌های دریافت یارانه، گفت:‌ مهلت ثبت نام یارانه نقدی تمدید نخواهد شد.
فارس:نرگس نجفی در پاسخ به این سوال که آیا امکان ویرایش و تغییر اطلاعات خانوار یا اشتباهات در ثبت اطلاعات وجود دارد، اظهارداشت: همان گونه که پیش‌تر نیز اعلام شد، سازمان فعلا برنامه‌ای برای ویرایش اطلاعات ندارد. اما بدیهی است هر تصمیمی در این باره اتخاذ شود، اطلاع رسانی‌ لازم به موقع انجام خواهد شد.

سخنگوی سازمان هدفمندی سازی یارانه‌ها درباره این که به غیر از امروز و فردا آیا مدت ثبت نام تمدید خواهد شد،‌ گفت: با عنایت به برنامه زمان‌بندی اعلام‌شده و اطلاع‌رسانی گسترده‌ای که در این  مورد صورت گرفته، امکان هیچ گونه تمدید مهلت ثبت نام وجود ندارد.

نجفی در پاسخ به این سوال که ثبت نام تغییرات جدید ناشی از 4 واقعه حیاتی ( تولد، فوت، ازدواج و طلاق) چه موقع امکان‌پذیر می‌شود، گفت:‌ خانوارها‌یی که پیش از 22 اسفندماه سال گذشته تغییرات ناشی از 4 واقعه حیاتی مذکور را از  طریق پلیس‌+10 در سامانه رفاهی درج کرده‌اند، تا پایان رو‌ز یکشنبه 31 فروردین ماه می‌توانند در قالب خانوار جدید نسبت به  ثبت‌نام اقدام نمایند.

وی افزود:‌ در صورتیک ه تغییرات تا 22 اسفند در سامانه Refahi.ir درج نشده باشد، ‌باید فعلا در ترکیب خانوار قبلی خود ثبت نام کرده و در فرصتی که پس از پایان مهلت ثبت نام به آنها داده خواهد شد، نسبت به جداسازی اطلاعات اعضای خانوار خود و ثبت نام خانوار جدید اقدام نمایند. بدیهی است اطلاع رسانی‌ لازم در این مورد متعاقبا اعلام خواهد شد.

نجفی با اشاره به  آمار و ارقام ثبت نام و انصراف دریافت کنندگان یارانه نقدی و پیش بینی‌های دولت بیان داشت:‌ بررسی ها تا این لحظه حاکی از این است که وضعیت تعداد ثبت نامی‌ها و انصرافی‌ها تقریباً منطبق بر پیش‌بینی دولت است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار