کد خبر: 641645
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۶
فارس، «ال هیئه رو» جزیره‌ای به مساحت 278 کیلومتر مربع در بخشی از جزایر قناری با 11000 نفر جمعیت انرژی خود را به طور کامل و 100‌درصد تولید می‌کند.
«کریستینا مورالس» سخنگوی نیروگاه «ال هیئه رو» گفت: این قابلیت توسط نیروگاه‌های آبی بادی «گورنا دل وینتو» ایجاد شده است و اگر همه چیز به خوبی پیش رود تا پایان سال 100درصد انرژی منطقه را تولید می‌کنیم، این کار موجب کاهش هزینه، صرفه‌جویی و کاهش آلودگی می‌شود؛ این پروژه با وجود بادهای قوی و دائم و جریان‌های اقیانوسی و توربین‌های بادی و توربین زیر آب مکانی ایده‌آل برای راه‌اندازی این پروژه است.



هزینه این کارخانه 80 میلیون یورو است که 60 درصد توسط مقامات محلی، 30 درصد توسط شرکت تولید برق «اندسا» و 10 درصد توسط موسسه فناوری جزایر قناری تامین شده است.



این جزیره قادر به تولید تمام منابع تولید انرژی به طور دائم است؛ بادهای این منطقه قادر به تولید 11.5 مگاواتس برق است در صورتی که مصرف این جزیره فقط در 8 ساعت اوج استفاده است و دولت با این وضعیت محاسبه کرده است که قادر است به مدت 20 سال 80 میلیون ذخیره کنند که موجب می‌شود جزیره به طور کلی مستقل و آلودگی نیز کاهش یابد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار