کد خبر: 641530
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۳
روزنامه دیلی تلگراف نوشت: مقبولیت مردمی بشار اسد رئیس جمهوری سوریه رو به رشد است و وی درهرگونه انتخابات ریاست جمهوری مردمی آزاد و سالمی پیروز خواهد شد.
تسنیم: روزنامه دیلی تلگراف در مقاله ای به قلم "پیتر اوبرن" سردبیر بخش سیاسی این روزنامه به افزایش مقبولیت مردمی بشار اسد رئیس جمهوری سوریه اشاره کرد و نوشت که وی در جریان سفر به شهر دمشق پایتخت سوریه احساس امنیت غیرمنتظره ای داشته است.

وی افزود که هیچ فرد مسلحی را در خیابانهای شهر دمشق ندیده است و زندگی در مرکز شهر به طور طبیعی در جریان بود.

اوبرن تصریح کرد که گفت وگو با صاحبان فروشگاهها، سربازان، پزشکان، نمایندگان و وزرای دولتی در دمشق این احساس را در او ایجاد کرده است که بشار اسد رئیس جمهوری سوریه در هرگونه انتخابات مردمی سالم و آزادی پیروز خواهد شد.

به گفته اوبرن، وقتی درباره انتخابات با برخی از شهروندان بحث و گفت وگو کرد، با این مسئله غیرمنظره روبرو شد که نه تنها افرادی در خارج از حزب بعث حاکم بلکه برخی مخالفان سیاسی نیز از بشار اسد حمایت خواهند کرد.

وی تصریح کرد: بسیاری از کسانی که با آنها مصاحبه کردم معتقدند کشورشان در معرض تهدید نیروهای بیگانه (عربستان، قطر و ترکیه با حمایت غرب) قرار گرفته است که از گروههای مسلح مخالف حمایت می کنند.

به نوشته اوبرن، این دیدگاه تنها به علوی های طرفدار بشار اسد محدود نمی شود بلکه مسلمانان اهل سنت، مسیحیان و اقلیت های دیگر نیز همین دیدگاه را دارند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار