کد خبر: 641512
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۸:۴۰

شماره تماس 17 برای رفع خرابی‌های تلفن ثابت در نظر گرفته شده، اما در مواردی گلایه‌هایی در ارتباط با کارکرد این مرکز وجود دارد.

به گزارش خبرنگار ارتباطات و فناوری اطلاعات خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در سطح شهر تهران در برخی مواردی مشترکان از طولانی‌ شدن روند برطرف‌سازی مشکلات خود گلایه‌هایی مطرح می‌کنند.

در این زمینه مدیر عامل مخابرات استان تهران در گفت‌وگویی با ایسنا اظهار کرد: به‌طور کلی در مخابرات استان تهران یک اداره کل به نام فناوری اطلاعات تشکیل داده‌ایم تا بتوانیم زیرساخت‌های IT را برای پاسخ‌گویی مناسب به مشترکان فراهم کنیم که یکی از این موارد هم مرکز 17 است.

علیرضا صیدی ادامه داد: در واقع هدف‌گذاری ما آن است که مشترک نباید برای خرابی بیش از چند ساعت در صف بماند، مگر این‌که بحث ویژه و خاصی باشد که نیاز به تغییر شبکه یا مسائلی از این دست دارد.

مدیر عامل مخابرات تهران درباره این که برخی مشترکان از بی‌نتیجه ماندن چندین روزه تماس‌های خود با مرکز 17 گلایه دارند، اظهار کرد: این نکته و منتظر ماندن مردم در این حد را قبول ندارم.

در عین حال بنابر اعلام روابط عمومی شرکت مخابرات استان تهران، میانگین انتظار افرادی برای پاسخ‌گویی و برطرف سازی مشکل از سوی مرکز 17 حدود هشت ساعت اعلام شده است.

منبع: ایسنا
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار