کد خبر: 641509
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۶
مشاور علمی فرهنگی و مدیریتی معاون فرهنگی وزارت ارشاد به دلایل ایجاد اختلال در سامانه ثبت نام بن کارت‌های دانشجویی نمایشگاه کتاب اشاره کرد و گفت: به دلیل مراجعات فراوان، این سامانه با مشکل مواجه شده که بزودی پهنای باند را افزایش می‌دهیم تا اختلال رفع شود.
فارس: مشاور علمی فرهنگی و مدیریتی معاون فرهنگی وزارت ارشاد به دلایل ایجاد اختلال در سامانه ثبت نام بن کارت‌های دانشجویی نمایشگاه کتاب اشاره کرد و گفت: به دلیل مراجعات فراوان، این سامانه با مشکل مواجه شده که بزودی پهنای باند را افزایش می‌دهیم تا اختلال رفع شود.

همایون امیرزاده مشاور علمی فرهنگی و مدیریتی معاون فرهنگی وزارت ارشاد در گفت‌وگو با خبرنگار کتاب و ادبیات فارس پیرامون اختلال بوجود آمده در سامانه ثبت نام دانشجویان برای بن کارت‌های اعتباری نمایشگاه کتاب به دلایل این اختلال اشاره کرد و اظهار داشت: به دلیل اینکه ثبت نام برای این بن کارت‌ها از امروز آغاز شده و روز نخست ثبت نام را سپری می‌کنیم حجم مراجعه بسیار است از این رو سایت با کمی اختلال همراه شده است.

وی با تاکید بر اینکه از حدود یک ساعت گذشته روند ثبت نام به دلیل مراجعات دانشجویان و طلاب، کمی با مشکل همراه شده، افزود: حجم مراجعات بالاست و از سوی دیگر پهنای باند باید متناسب با این مهم پیش بینی می‌شد، اما از فردا با افزایش پهنای باند مشکل ثبت نام برطرف خواهد شد.

امیرزاده همچنین به مواردی از جمله اینکه هنوز اعتبار اختصاص یافته برای دانشجویان به پایان نرسیده است، اضافه کرد: از صبح امروز با آغاز زمان ثبت نام کارت الکترونیکی یارانه‌ای کتاب دانشجویان دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی و طلاب علوم دینی بسیاری وارد سایت شده و ثبت نام را انجام داده‌اند، اما این ثبت نام‌ها همچنان ادامه دارد و بزودی مشکل ایجاد شده برای سامانه با افزایش پهنای باند مرتفع می‌شود.

گفتنی است، دانشجویان فراوانی ضمن تماس با خبرگزاری فارس از ایجاد اختلال در سامانه ثبت نام بن کارت‌های دانشجویی گلایه کردند و از مسئولان وزارت ارشاد درخواست داشتند تدابیری در راستای برطرف شدن این موضوع اندیشیده شود.

امسال میزان اعتبار بن‌های کتاب افزایش 20 درصدی داشته است از این رو حدود 3 میلیارد تومان برای این بخش تخصیص یافته است. 
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار