کد خبر: 641497
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۱

روز گذشته اچ‌تی‌سی طی مراسمی که در تهران برگزار نمود از پرچمدار جدید خود، HTC One M8 رونمایی کرد. در خلال مراسم شانس کار کردن با M8 را یافتیم و طبق روال همیشه زومیت، نگاه نزدیک آن را برایتان آماده کرده‌ایم. در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا با جدیدترین تلفن  اچ‌تی‌سی که به اعتقاد بسیاری خوش ساخت‌ترین تلفن دنیا است، بیشتر آشنا شویم.

اچ‌تی‌سی تلفن جایگزین HTC One را با نام HTC One M8 روانه بازار نمود و از آن با عنوان «بهترین تلفن هوشمند دنیا، بهتر می‌شود» یاد کرد. به بیان بسیاری HTC One خوش ساخت‌ترین تلفن هوشمند اندرویدی سال گذشته بود که حالا این کمپانی با استفاده از بدنه تماماً فلزی یکپارچه و ارتقاء سخت‌افزاری، آن را مجدد راهی رقابت کرده است.

 
سال گذشته، اچ‌تی‌سی با معرفی تلفن هوشمند One نشان داد که طراحی یک تلفن هوشمند تا چه حد می‌تواند دقیق و عالی باشد. کیفیت ساخت بالا، طراحی خیلی شیک و امکانات مالتی‌مدیای نسل قبلی در نسل جدید پرچمدار اچ‌تی‌سی، یعنی One M8 نیز تکرار شده است. در M8 که در واقع بروزرسانی وان قبلی محسوب می‌شود، برخی از ایرادات مهم پرچمدار نسل قبل رفع شده است و حالا این محصول قوی‌تر، سریع‌تر، زیباتر و خوش‌ساخت‌تر از قبل شده است.

طراحی
بی شک اچ‌تی سی در زمینه طراحی ظاهری تلفن‌های پرچمدار خودش اگر بهترین نباشد، یکی از بهترین‌ها است. M8 نیز مثل وان قبلی از بدنه آلومینیومی بسیار زیبایی بهره می‌برد تا وقتی آن را در دست می‌گیرید حس یک کالای با کیفیت و درجه یک، به شما منتقل شود. در نسخه جدید وان، خبری از لبه‌های پلی‌کربنات نیست و اچ‌تی‌سی لبه‌های دستگاه را با بدنه یکپارچه نموده تا بیش از ۹۰ درصد از سطح بدنه فلزی شود. دقت و ظرافت در بخش‌بخش این تلفن به خوبی قابل مشاهده است. هرچقدر بیشتر به لبه‌ها و بدنه‌ تلفن نگاه کنید بیشتر از آن خوشتان می‌آید.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار