کد خبر: 641481
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۹
سفارت کره شمالی شکایتی را علیه این آرایشگر به پلیس لندن ارائه داد و اعلام کرد که آرایشگر مذکور به رهبرکره شمالی توهین کرده است.
خبرگزاری ایسنا: سفارت کره شمالی اخیرا شکایتی را به پلیس انگلیس ارائه داد که در آن یکی از آرایشگرهای انگلیسی به توهین به رهبر کره شمالی متهم شده است.

به نقل از شبکه خبری اسکای نیوز عربی،‌ یکی از آرایشگرهای انگلیسی اخیرا با نصب تصویر رهبرکره شمالی و نوشتن جمله "موهایتان را بد کوتاه نکنید" به مشتریان خود اعلام کرده بود که به مدت یک ماه مشتریان این آرایشگاه می‌توانند از تخفیف 15 درصدی برای کوتاه کردن موهایشان برخوردار شوند.

در همین راستا سفارت کره شمالی شکایتی را علیه این آرایشگر به پلیس لندن ارائه داد و اعلام کرد که آرایشگر مذکور به رهبرکره شمالی توهین کرده است.



بلافاصله پس از ارائه این شکایت تصویر رهبر کره شمالی که توجه گسترده رهگذران را به خود جلب کرده بود از مقابل آرایشگاه مذکور برداشته شد.

همچنین شبکه اسکای نیوز عربی اعلام کرد که از صاحب این آرایشگاه هیچ گونه تحقیقی صورت نگرفته است.

صاحب این آرایشگاه اعلام کرد که وقتی پدرش این سالن را اداره می‌کرده با دو تن که مدعی بودند مسئولان کره شمالی هستند روبرو شده است و زمانی که از آن‌ها کارت شناسایی خواسته‌ این دو تن مخالفت کرده‌ و خواهان صحبت با صاحب اصلی آرایشگاه برای تحقیق درباره عکس مذکور شده‌اند.

صاحب آرایشگاه اعلام کرد که منظورش از چسباندن این عکس توهین نبوده بلکه تنها به برای جذب مشتری بوده است.

پیشتر و پس از درخواست کره شمالی از دانشجویان پسر دانشگاه‌ها برای کوتاه کردن موهایشان مطابق موی کیم جونگ اون، رهبراین کشور موهای وی به یک واقعه مهم در کره شمالی تبدیل شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار