کد خبر: 641479
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۸
کارگردان سریال پایتخت3 در باره اعتراضات مردم مازندران به سریال گفت: انتقادها دودسته است؛ یک دسته انتقاد‌هایی است از سر دلسوزی و نگرانی و دسته دیگر انتقادهای اندیشمندان بوده که باید به‌صورت علمی در موردش صحبت کنیم.

خبرآنلاین: کارگردان سریال پایتخت3 در باره اعتراضات مردم مازندران به سریال گفت: انتقادها دودسته است؛ یک دسته انتقاد‌هایی است از سر دلسوزی و نگرانی و دسته دیگر انتقادهای اندیشمندان بوده که باید به‌صورت علمی در موردش صحبت کنیم.

 ولی بخشی از آن خیلی ساده‌انگارانه است؛ مثلا آدمی که خودش در [...] ابتذال را در فرهنگ نشان می‌دهد، برود و جلوی استانداری سر‌دسته و لیدر معترضان شود که پایتخت مازندران را به تمسخر کشیده!

ما ماه‌ها در این استان‌ها زندگی کردیم و یک اخم ندیدیم، چرا باید بخواهیم به این مردم عزیرتوهین کنیم؟

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۲
ايراني
|
-
|
۱۸:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۷
2
0
كار خردمندانه اين است كه با مردم مازندران همدلي كنيم و نشان دهيم كه به نگراني انها اهميت ميدهيم و وحدت ملي را تقويت كنيم . اين همه حمايت از تنابنده و مقدم كه سريالي را بدون توجه به حساسيتهاي قومي ساخته اند اشتباه است و كمكي به وحدت ملي ما نميكند .
دوستی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۷
0
0
خدا وکیلی ایانفس و روح این سریال توهین بود یا عده ای که باسیما مشکل دارندو فیلم نامه های که از متن زندگی مردم برخاسته رانمی توانند ببینند
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار