کد خبر: 641468
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۲
سید عباس عراقچی با انتقاد از انتشار فایل صوتی منتسب به وی در فضای مجازی و برخی رسانه‌ها، گفت پخش ناقص و تحریف شده این سخنان در یک جلسه خصوصی تعجب آور است و نگرانم که این‌طور بازی با منافع ملی تا کجا می‌خواهد پیش برود؟!

خبرگزاری ایسنا: سید عباس عراقچی با انتقاد از انتشار فایل صوتی منتسب به وی در فضای مجازی و برخی رسانه‌ها، گفت پخش ناقص و تحریف شده این سخنان در یک جلسه خصوصی تعجب آور است و نگرانم که این‌طور بازی با منافع ملی تا کجا می‌خواهد پیش برود؟!

عضو ارشد تیم مذاکره کننده هسته ای ایران با 1+5 در پاسخ به پرسشی از رسانه‌ها خواست در شرایطی که مذاکرات به مراحل حساس و پیچیده کنونی رسیده، از اظهارات و ادعاهای بی پایه‌ و اساسی که مغایر با منافع ملی و در راستای اهداف بیگانگان و دشمنان ایران اسلامی است خودداری کنند.

عراقچی به رسانه‌ها توصیه کرد که منافع ملی کشور و احقاق حقوق هسته‌ای ملت بزرگ ایران را قربانی اهداف کوتاه مدت سیاسی خود نکنند.

وی تاکید کرد: همان طور که رئیس‌جمهور محترم در نامه خود به مقام معظم رهبری نیز اشاره فرموده‌اند توافق ژنو صراحتا حقوق هسته‌ای کشورمان را به رسمیت شناخته و با پذیرش ادامه غنی سازی در ایران، حق غنی سازی جمهوری اسلامی ایران را تثبیت کرده است.

لازم به ذکر است برخی رسانه‌ها مطالبی منتسب به سید عباس عراقچی درباره شناسایی حق غنی‌سازی ایران را منتشر کرده و مدعی شده‌اند که نظر عراقچی با نظر رئیس جمهور در این خصوص مغایرت دارد.

 

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
maillot france pas cher
|
CHINA
|
۱۶:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۳
0
0
Hello there, I do believe your site might be having internet browser compatibility issues. Whenever I take a look at your site in Safari, it looks fine but when opening in I.E., it's got some overlapping issues. I simply wanted to provide you with a quick heads up! Other than that, fantastic blog!|
maillot france pas cher...
bayern munich maillot enfant 2014
|
CHINA
|
۱۸:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۸
0
0
Really appreciate you sharing this blog article. Much obliged.
bayern munich maillot enfant 2014...
maillot Belgique 2014
|
CHINA
|
۱۱:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۲
0
0
I want to to thank you for this excellent read!! I absolutely enjoyed every little bit of it. I have got you book marked to check out new stuff you post…|
maillot Belgique 2014 ...
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار