کد خبر: 641458
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۴
زنی که چند روز قبل لنگه کفش خود را به سمت وزیرخارجه سابق آمریکا پرتاب کرد در بازداشت به سر می برد و با ۲ سال حبس از سوی دادگاه روبرو است.
تسنیم: ؛ زنی که چند روز قبل لنگه کفش خود را به سمت وزیرخارجه سابق آمریکا پرتاب کرد در بازداشت به سر می برد و با ۲ سال حبس از سوی دادگاه روبرو است.

به گزارش صدای روسیه؛ زنی که چند روز قبل در سخنرانی هیلاری کلینتون لنگه کفش خود را به سمت وی پرتاب کرد با 2 سال حبس از سوی دادگاه روبرو است.

آلیسون میچل ارنست زن 36 ساله ای است که کفش خود را به سمت وزیرخارجه سابق آمریکا در نشستی در لاس وگاس پرتاب کرد که واکنش کلینتون برای در امان ماندن از آسیب به سرعت در رسانه ها منتشر شد.

این زن تا 24 ژوئن(3 تیر) و آغاز بررسی پرونده اش بازداشت خواهد بود؛ وی به نقض حدود آزادی های انسانی و ارتکاب اعمال خشونت آمیز متهم است.

ارنست به خاطر این کارش ممکن است تا 2 سال حبس محکوم شود. یک مقام دولتی در لاس وگاس گفت این زن مورد بازجویی قرار گرفته است و با محکومیت کیفری مواجه است.

وی  هفته گذشته طی یک کنفرانس در شهر لاس‌وگاس اقدام به پرتاب کفش خود به‌سوی "هیلاری کلینتون" وزیر خارجه سابق آمریکا کرد.

این زن هنگامی به‌سوی هیلاری کلینتون حمله‌ور شد که وی در حال سخنرانی در خصوص دانشکده صنایع بازیافت بود و کفش پرتاب‌شده تنها با فاصله چند سانتی‌متر از کنار سر کلینتون عبور کرد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار