کد خبر: 641443
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۷
کمبود رایانه‌های رومیزی مک پرو در بازار و تاخیر اپل در تحویل سفارشات مشتریان باعث نارضایتی‌های گسترده شده است.
 

به گزارش فارس به نقل از مك‌ورلد چهار ماه از عرضه مدل‌های جدید مک بوک پرو می‌گذرد و اپل هنوز نتوانسته زمان تحویل مدل‌های خریداری شده را به زیر 4 تا 6 هفته کاهش دهد.

رکورد قبلی اپل در زمینه بدقولی و تاخیر در تحویل سفارشات مربوط به سال 2012 تا 2013 بود که در آن زمان هم بی‌نظمی های زیادی در زمینه تحویل رایانه های آی مک به وجود آمد و کاربران زیادی به همین علت به اپل اعتراض کردند.

تاخیرهای اپل در زمینه تحویل مدل‌های جدید مک پرو موجب شده برخی کاربران برای سفارش دادن این محصول دچار تردید شوند، زیرا سفارشات فعلی ممکن است در انتهای بهار به دست آنها برسد.

Mac Pro اولین بار در ژوئن سال 2013 و جریان کنفرانس سالانه Worldwide Developers Conference (WWDC) عرضه شد. اما فروش این محصول به طور رسمی از 19 دسامبر سال قبل آغاز شد.

اپل در مورد قبل توانست بعد از مدت کوتاهی زمان تحویل رایانه های آی مک را به سه روز کاهش دهد، اما این بار موفق به این کار نشده است. نتیجه تاخیر قبلی کاهش 22 درصدی درآمد اپل از محل فروش رایانه های مک در سه ماهه چهارم سال 2013 بود.

البته با توجه به تعداد اندک کاربران رایانه های رومیزی به نظر نمی رسد این تاخیر تاثیر منفی مشابهی بر درآمد اپل بگذارد. این شرکت علت اصلی این تاخیرها را اعلام نکرده است. قیمت پایه مک پرو 2999 دلار است که با نصب امکانات اضافه قیمت آن به حداکثر 9599 دلار افزایش می‌یابد.

منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار