کد خبر: 641439
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۴
عضو کمیسیون قضایی مجلس گفت، دولت عراق هم به دنبال این است که به طریقی از شر منافقین در خاک عراق خلاص شود و راضی به حضور منافقین در خاک عراق نیست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مجاهدین، چند سال است گفته می شود که قرار است گروهک تروریستی منافقین عراق را ترک کند ولی تاکنون این اتفاق نیفتاده است. توافقنامه قضایی بین ایران و عراق می تواند تعیین و تکلیف منافقین را در این زمینه تسریع کند.

علی جلیلیان عضو کمیسیون قضایی مجلس در مورد وضعیت منافقین بعد از این توافقنامه گفت: منافقین در حال حاضر برای دولت عراق هم یک مزاحم شده‌اند، حتی با جابه جا شدن آنها به لیبرتی هم این واقعیت وجود دارد که آنها مزاحمی برای دولت عراق هستند.

جلیلیان گفت: دولت عراق هم به دنبال این است که به طریقی از شر منافقین در خاک عراق خلاص شود و راضی به حضور منافقین در خاک عراق نیست.

عضو کمیسیون قضایی مجلس بیان کرد: در مورد استرداد منافقین، یکسری از این افراد اسرایی هستند که در زمان اسارت در اردوگاههای عراقی توسط گروهک منافقین فریب خورده‌ و جذب این فرقه شدند، اینها اگر بخواهند برگردند پذیرش اینها برای نظام جمهودی اسلامی ایران کار سختی نیست.

وی در پایان گفت: آنهایی که دستشان به خون ملت ایران آلوده نیست می توانند آزاد شوند ولی کسانی که در ترورها نقش داشته و مجرم شناخته شدند باید در دادگاه تکلیفشان مشخص شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار