کد خبر: 641428
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۷
فیلـم های سینمایی و تلویزیونی آخر هفته شبکه های سیما
فیلم های سینمایی و تلویزیونی و انیمیشن « نبرد سوداگران »، « بوسیدن روی ماه »، « توربو » ،« گلنار » ،« حماسه 2519 » ،« شهر پرندگان » ، « چند شاخه گل سرخ »، « فرشته نزدیک است »، « ماجراهای عید من و بابام » ، « سال تحویل » ،« هابیت 1 و 2» ،« آخرین مقاومت »، « چشماتو ببند »، « آزمایشگاه » ، « مجهول»، « قطار شب به لیسبون » ،« هواپیماها » ، « خرس های مهربون »، « گمشده » ، « تعطیلات »، « از جنوب شرقی » ، « سفری برای صفر »، « گاهی پیش می آید » ،« ژاپلو » ، « ریو » و « بامبی 2» پنج شنبه ، جمعه 28 و 29 فروردین ماه از شبکه های سیما روی آنتن می رود.

*************************************

شبکه یک سیما

به گزارش «جوان» به نقل از روابط عمومی سیما، فیلم سینمایی « نبرد سوداگران » به کارگردانی جانی تو ، پنجشنبه 28 فروردین ماه ساعت 22 از شبکه یک سیما پخش می شود .

در خلاصه داستان این فیلم با بازی لوئیس کوو، هونگ لی سان و مایکل یه آمده است : تیمی چویی در کار تولید و خرید و فروش شیشه است. کارگاه تولید مواد او منفجر شده و همسرش در این حادثه کشته می شود. او بعد از این حادثه تصادف می کند و راهی بیمارستان می شود. فرمانده ژانگ که به خاطر پرونده دیگری در بیمارستان است با تیمی چویی برخورد می کند و متوجه می شود که تیمی نیز در تولید مواد مخدر دست دارد و او را دستگیر می کند و ...

*************************************

فیلم تلویزیونی « بوسیدن روی ماه » به کارگردانی همایون اسعدیان و تهیه کنندگی منوچهر محمدی ، جمعه 29 فروردین ماه ساعت 14:50 از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.

این فیلم داستان احترام‌السادات و فروغ خانم که در همسایگی هم زندگی می کنند بیش از بیست سال است که در انتظار فرزندانشان هستند.

شیرین یزدان بخش، رابعه مدنی، مسعود رایگان و صابر ابر در فیلم تلویزیونی « بوسیدن روی ماه » ایفای نقش کرده اند.

*************************************

شبکه دو سیما

انیمیشن « توربو » به کارگردانی داويد سورن ، پنجشنبه 28 فروردین ماه ساعت 8 صبح در قالب برنامه « سینما صبحانه » از شبکه دو سیما پخش می شود.

در خلاصه داستان آمده است : یک حلزون باغچه ‌آرزو دارد روزی تبدیل به یکي از شرکت کنندگان مسابقه سرعت شود. او در اين ميان سختي هاي زيادي را تحمل مي كند و افراد زيادي به او حرف مي زنند اما او مصمم است و سر انجام با پشت سر گذاشتن تمام سختی ها به هدفش می رسد.

*************************************

فیلم سینمایی « گلنار » به کارگردانی كامبوزيا پرتوي ، پنجشنبه 28 فروردین ماه ساعت 14:30 از شبکه دو سیما پخش می شود.

در خلاصه داستان امده : گلنار دختر یتیمی است که با مادر بزرگ و پدر بزرگش زندگی می کند. او کمی سر به هوا است و غذاها را خوب از آب در نمی آورد به خصوص کلوچه را . او یکروز در اثر یک حادثه به همراه خانوم قورباغه که دنبال بچه هایش می گردد وارد جنگل می شود و در آنجا به اسارت خانم و آقای خرس در می آید. سپس به شرط آنکه کلوچه پختن را به خانم خرس یاد بدهد ، آزاد می شود و سرانجام بهترین نوع کلوچه را می پزد و به کمک خانم خرسه فرار می کند و ...

شهلا رياحي، محرم بسيم، اكبر دودكار و غزل شاكري در فیلم سینمایی « گلنار » بازی کرده اند.

*************************************

فیلم تلویزیونی « حماسه 2519 » به کارگردانی كامران ملكي ، پنجشنبه 28 فروردین ماه ساعت 21 از شبکه دو سیما روی آنتن می‌رود.

در خلاصه این فیلم با بازی احمد دليريان، غلامرضا خدادادي، اصغر رضواني، مجيد توسلي و احمدقاسم گودرزي آمده است : در پي يورش نيروهاي متجاوز عراقي، ارتفاعات مهم و استراتژيك «حاج عمران» در شمال غرب كشور به اشغال عراق درمي آيد و شهرهاي اين منطقه از جمله اروميه دائماً زير آتش توپخانه دشمن قرار مي گيرد. ارتش تصميم مي گيرد به تنهايي ارتفاعات تصرف شده را آزاد كند. در ابتدا، فرماندهي نيروي زميني با اين كار مخالفت مي كند و معتقد است كه كار بسيار مشكل و خطرناكي است و اگر ارتش در اين عمليات موفق نشود، به حيثيت ارتش لطمه وارد خواهد شد. فرمانده لشكر 64 اروميه اعتقاد دارد كه اين كار عملي است و ...

*************************************

انیمیشن « شهر پرندگان » به کارگردانی جيمي هايوارد ، جمعه 29 فروردین ماه ساعت 8 صبح در قالب برنامه « سینما صبحانه » از شبکه دو سیما پخش می شود.

داستان از این قرار است که : دو بوقلمون باید در زمان سفر کنند و به جایی بروند که بوقلمون ها در منوی شام شب عید قرار گرفتند و از این کار جلوگیری کنند و بوقلمون ها را از منوی شام شب عید حذف کنند. اين در حالي است كه در اين مسير اتفاقات زيادي مي افتد.

*************************************

فیلم تلویزیونی « چند شاخه گل سرخ » به کارگردانی و تهیه کنندگی مصطفی خانلقی ، جمعه 29 فروردین ماه ساعت 17:30 از شبکه دو سیما پخش خواهد شد.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است : در یک مجتمع مسکونی، بچه هائی که پدر و مادرشان سر کار می روند، با شروع تابستان اوقات خود را تا آمدن والدین با هم می گذرانند. در آستانه ولادت حضرت زهرا (س) آنها قصد دارند برای مادرشان هدیه ای بخرند اما مبلغی که دارند برای خرید هدیه کافی نیست. آنها سعی می کنند بدون اطلاع خانواده در جائی مشغول به کار شوند و پول هدیه خود را تهیه کنند. این اقدام از چشم همسایه آنها که پیر زنی مهربان است مخفی نمی ماند و درادور مراقب آنها است. در نهایت بچه ها موفق می شوند هدیه ای برای مادرشان بخرند.

شمسی فضل الهی، فرهاد بشارتی، مهیار مجیب، نگین معتضدی، مژگان غلامی، ملیکا شعبان و سارا بهارلو در فیلم تلویزیونی « چند شاخه گل سرخ » بازی کرده اند.

*************************************

فیلم سینمایی « فرشته نزدیک است » به کارگردانی حسین تبریزی و تهیه کنندگی مجید اوجی ، جمعه 29 فروردین ماه ساعت 23 از شبکه دو سیما پخش خواهد شد.

در خلاصه داستان فیلم آمده است: عاطفه تنها در خانه ای قدیمی زندگی می کند. دو پسر او هر کدام ازدواج کرده و به زندگی خود مشغولند. روزی عاطفه زنی را در خانه خود می یابد. وی حاضر نیست آنجا را ترک کند. عاطفه پلیس را خبر می کند. هیچ کس به جز عاطفه قادر به دیدن زن نیست زن که خود را شایسته معرفی می کند قدرت های عجیبی دارد از جمله این که می تواند پیشگوئی کند، با کمک شایسته عاطفه به پسر کوچکش که مشکل مالی دارد کمک می کند تا در چند شرکت سرمایه گذاری کند و ...

سحر ولد بیگی، پروانه معصومی، پرستو صالحی و مهدی صبایی در فیلم سینمایی « فرشته نزدیک است » ایفای نقش کرده اند.

*************************************

شبکه سه سیما

فیلم سینمایی « ماجراهای عید من و بابام » به کارگردانی بهادر اسدی ، پنجشنبه 28 فروردین ماه ساعت 11 از شبکه سه سیما پخش می شود.

اين تله فيلم با مضموني کمدي داستان زندگي مردي را روايت مي کند که نام او محمد مطيع است . او پيرمرد بازنشسته اي است که به همراه پسرانش طاهر و پژمان زندگي معمولي‌اي دارند. پژمان 4 سال است که با خانمي به نام شهرزاد عقد هستند اما پول براي عروسي و گرفتن خانه ندارند مطيع براي کمک مالي به خانواده اش در آخر سال به دنبال يافتن کاري موقت است .

محمد مطیع، هوشنگ توکلی و میرطاهر مظلومی در فیلم سینمایی « ماجراهای عید من و بابام » به تهیه کنندگی محمدرضا نجاتیان بازی کرده اند.

*************************************

فیلم تلویزیونی « سال تحویل » به کارگردانی حسین قناعت و تهیه کنندگی امان اله پیشنماززاده ، پنجشنبه 28 فروردین ماه ساعت 16:30 از شبکه سه سیما پخش خواهد شد.

این فیلم روایتگر انسان هایی است که در مسیر جدایی ها و نفرت ها همه را از یاد برده اند اما در لحظه تحویل سال و نوروز فرصتی است برای بازیابی روابط خواهران، برادران ، همسران ، پدران و مادران.

نفیسه روشن، اردلان شجاع کاوه، رابعه اسکویی، افشین سنگ چاپ، علیرضا جعفری ، آتش تقی پور و مریم معصومی در فیلم تلویزیونی « سال تحویل » ایفای نقش کرده اند.

*************************************

فیلم سینمایی « هابیت 1 » به کارگردانی پیتر جکسون ، پنجشنبه 28 فروردین ماه ساعت 19 از شبکه سه سیما پخش خواهد شد.

در خلاصه داستان فیلم با بازی مارتین فری من و ایان مک لن آمده است : در دوران باستان ، موجوداتی شبه انسان به نام دورف ها در شهری كه در داخل كوهی بزرگ ساخته شده بود ، زندگی می كردند. آنها در قلمرو خود بسیار قدرتمند و متمول بودند تا اینكه این آرامش با حمله یك اژدهای غول آسا به پایان می رسد و . ..

گفتنی است قسمت دوم « هابیت » جمعه 29 فروردین ماه ساعت 19 پخش می شود .

*************************************

فیلم سینمایی « آخرین مقاومت » به کارگردانی کیم جی وون ، پنجشنبه 28 فروردین ماه ساعت 23:30 از شبکه سه سیما پخش خواهد شد.

در خلاصه داستان فیلم با بازی آرنولد شواتزینگر ، فورت وایتاکر و جانی نوکسویل آمده است : ری اون پلیس پیری است که به عنوان کلانتر یک شهر کوچک مرزی در حال خدمت است. در پی فرار یک قاچاقچی بسیار خطرناک از دست مامورین اف.بی.آی و تصمیم به فرار او از طریق همین شهر کوچک مرزی پای ری به ماجرا کشیده می شود و ...

*************************************

فیلم سینمایی « چشماتو ببند » به کارگردانی مجتبی چراغعلی ، جمعه 29 فروردین ماه ساعت 11:30 از شبکه سه سیما پخش می شود.

در خلاصه داستان فیلم آمده است : شادی و پارسا که مدت هاست به خاطر فوت اقوامشان مراسم ازدواجشان به هم می خورد تصمیم می گیرند تا پیرترین فرد فامیل عمو صادق که 110 سال سن دارد را نزد خود بیاورند تا از او تا زمان عروسی مراقبت کنند عمو صادق که بسیار شوخ طبع و شیطان است همه را به دردسر میاندازد .او خود را به مردن میزند و آنها تصمیم می گیرند تا جسد او را پنهان کنند و مرگ او را بروز ندهند اما ...

مهدی سلوکی، ملیکا شریفی نیا و سحر ولد بیگی در فیلم سینمایی « چشماتو ببند » ایفای نقش کرده اند.

*************************************

فیلم سینمایی « آزمایشگاه » به کارگردانی حمید امجد ، جمعه 29 فروردین ماه ساعت 16 از شبکه سه سیما پخش می شود .

در خلاصه داستان فیلم آمده است: قهرمان غمخوار قلاویز جوان خجالتی شهرستانی، با رتبه اول در رشته علوم آزمایشگاهی از دانشگاه فارغ التحصیل شده است. نیلوفر پاکزاد همکلاسی اوست که در آزمایشگاه بیمارستانی که پدرش مدیریت آن را بر عهده دارد، مشغول به کار است. بین قهرمان و نیلوفر رابطه عاطفی پنهان و ناگفته ای وجود دارد که خجالت قهرمان مانع از بروز آن می شود و ...

رامبد جوان، باران کوثری و افشین هاشمی در فیلم سینمایی « آزمایشگاه » ایفای نقش کرده اند.

*************************************

شبکه چهار سیما

فیلم سینمایی « مجهول » به کارگردانی اویل پائولو ، پنجشنبه 28 فروردین ماه ساعت 15 از شبکه چهار سیما پخش می شود.

در خلاصه داستان این فیلم با بازی جوزه کورنادو و هوگو سیلوا آمده است : همسر مرد ثروتمندي کشته شده است و پليس به دنبال کشف ماجراست که ناگهان جسد از سردخانه دزديده مي شود. پليس پس از تحقيقات گسترده متوجه مي شود اين مرد خودش زنش را کشته و براي پنهان کردن سر نخ جنايت جسد را دزديده است. سر بازرس پليس همچنين مي فهمد که همين مرد سال ها پيش در يک تصادف باعث مرگ زنش شده است لذا سر بازرس تمام تلاش خود را مي کند تا بالاخره موفق مي شود اين مرد را به جرم قتل همسرش و سرقت جسد از سردخانه دستگير کند.

*************************************

فیلم سینمایی « قطار شب به لیسبون » به کارگردانی ريموند گريگوريوس و آمادئو پرادو ، جمعه 29 فروردین ماه ساعت 20:30 در قالب برنامه «سینما 4» از شبکه چهار سیما پخش می شود.

داستان این فیلم با بازی ريموند گريگوريوس و آمادئو پرادو درباره معلمي است که در اثر آشنايي با يک کتاب قديمي، کنجکاو مي‌شود درباره نويسنده‌اش بهتر بداند و از اين رو براي تحقيق بيشتر، تدريس را‌‌ رها مي‌کند و از سوييس عازم پرتغال، زادگاه نويسنده مرموز مي‌شود و در آنجا در گفت‌و‌گو با آدم‌هايي که با نويسنده برخورد داشته‌اند، رفته رفته متوجه حقايقي جالب درباره نويسنده که زماني عضو گروه زيرزميني مقاومت عليه نظام ديکتاتوري اين کشور در زمان حکومت آنتونيو سالازار بوده و ماجراهايي پرفراز و نشيب در روابط خانوادگي، اعتقادات و حرفه پزشکي داشته است، مي‌شود.

*************************************

شبکه تهران سیما

انیمیشن « هواپیماها » به کارگردانی کلی هال ، پنجشنبه 28 فروردین ماه ساعت 13:30 در قالب برنامه تماشاخانه از شبکه تهران پخش خواهد شد.

داستان هواپیمایی که از ارتفاع می ترسد و همیشه در رویای پرواز است.

*************************************

فیلم سینمایی « راننده بدلکار » به کارگردانی نیکلاس ویندینگ ، جمعه 29 فروردین ماه 40 دقیقه بامداد از شبکه تهران پخش می شود.

در خلاصه داستان فیلم آمده است: یک راننده بدلکار فیلم های سینمایی در پی به قتل رسیدن یکی از همسایگانش تصمیم می گیرد عاملان کشته شدن او را به سزای اعمالشان برساند.

رایان گوسلینگ ، کری مالیگان و برایان کرانستون در فیلم سینمایی « راننده بدلکار » بازی کرده اند.

*************************************

انیمیشن « خرس های مهربون » به کارگردانی جمعه 29 فروردین ماه ساعت 9 صبح از شبکه تهران پخش می شود.

*************************************

فیلم سینمایی « گمشده » به کارگردانی هیتور دالیا ، جمعه 29 فروردین ماه ساعت 13:30 از شبکه تهران روی آنتن می رود.

داستان فیلم از این قرار است که : جیل کانوی دختری است که چند سال پیش توسط مردی ناشناس ربوده شده و به قصد کشته شدن در درون گودالی که اجساد افرادی که قبلا کشته شده بودند انداخته شده است. اما جیل با درگیری با مرد ناشناس موفق به فار شده و به پلیس مراجعه کرده است. اما چون پلیس نتوانسته ردی از مرد ناشناس بیابد گمان کره اند که جیل دچار بیماری روانی شده و بنابراین وی را مدتی در آسایشگاه روانی بستری کرده اند. سپس با خواهر دانشجویش مالی هم خانه شده و از آن به بعد زندگی در انزوا و کار در یک رستوران در ساعات شب را ترجیح داده است و ...

آماندا سیفرید، دنیل سانجاتا، جنیفر کارپنتر و سباستین استن در فیلم سینمایی « گمشده » بازی کرده اند.

*************************************

فیلم سینمایی « تعطیلات » به کارگردانی سپهر محمدی ، جمعه 29 فروردین ماه ساعت 21:45 از شبکه تهران روی آنتن می رود.

قصه تعطیلات از دزدی 2 جوان شروع می شود. این دزدی به خانه پیرزنی است که زنی متدین است در آن شب به خصوص پسر جوان بر اثر حادثه ای پایش می لغزد و از بام خانه به داخل خانه سقوط می کند. وقتی به هوش می آید پیرزن او را طناب پیچ کرده است پیرزن از او می خواهد که یا او را برای ادای نذر خود به شیراز و شاه چراغ ببرد و یا اینکه او را تحویل قانون و پلیس خواهد داد. نرگس خانم که گویی شریف را از همان لحظه نخست شناخته و می داند که با کمی تأدیب و عبرت آموزی او را به سمت و سوی صواب و درست هدایت می کند راهی این سفر می شود.

شاهرخ استخری، عارف لرستانی، مینا جعفرزاده، محمد شیری، حسن زارع، علیرضا دستمالچی و صدف طاهریان در فیلم سینمایی « تعطیلات » ایفای نقش کرده اند.

*************************************

شبکه شما

فیلم تلویزیونی « از جنوب شرقی » به کارگردانی آیدا پناهنده، پنجشنبه 28 فروردین ماه ساعت 23 از شبکه شما پخش می شود .

در این فیلم با بازی امین گلستانه، پوریا رحیم سام، رایا نصیری و غلام پودینه آمده است : بشیر که خدمت سربازی اش به پایان نرسیده برای کار در یک تولیدی نزد خالد دوست دوران خدمتش می رود ؛ اما در آن جا متوجه می شود که خالد تولیدی ندارد ، و به کار فروش لباس های دست دوم خارجی مشغول است بشیر بخشی از سرمایه اندک خود را در اختیار خالد می گذارد و نزد او، به امید ، زندگی بهتر و کمک به خانواده شروع به کار می کند . بشیر از کارش راضی نیست و به همین دلیل به سراغ صاحب لنجی می رود تا شاید در لنج او کاری بیابد.

فیلم تلویزیونی « از جنوب شرقی » به تهیه کنندگی یاسرخیر تولید مرکز سیستان و بلوچستان است .

*************************************

فیلم تلویزیونی « سفری برای صفر » به کارگردانی حسن جوانبخت و تهیه کنندگی بهزاد کهزاد ، جمعه 29 فروردین ماه ساعت 13:30 از شبکه شما پخش می شود.

در خلاصه داستان فیلم با بازی امیر مولوی، محمود مقامی، متین صفرپور و روژین هدایتی آمده است : صفر به تازگی به خدمت سربازی رفته است. رعنا دختر عموی او و نشان کرده‏اش برای ازدواج است. فرامرز پدر صفر با گودرز پدر رعنا، بر سرزمین‏های پدری اختلاف دارد. فرامرز عقیده دارد که نباید زمین‏ها را به دهیاری سپرد؛ چرا که کوهیار مسئول دهیاری فردی خام و بی‏تجربه است. مراد فردی خلافکار است که از هر فرصتی برای دور کردن صفر از رعنا استفاده می‏کند، چرا که ظاهراً علاقه‏ای یک سویه به رعنا دارد. مراد مدرک تحصیلی‏ای جعلی برای صفر بی‏سواد فراهم کرده ،تا او بتواند راحت‏تر خدمت کند .که این مساله موجبات دردسر را برای صفر فراهم می‏کند و تنها میانجی‏گری ستوان رامین، باعث می‏شود که او از مخمصه رهایی یابد؛

فیلم تلویزیونی « سفری برای صفر» تولید مرکز خوزستان می باشد.

*************************************

شبکه قرآن و معارف سیما

فیلم تلویزیونی « گاهی پیش می آید » به کارگردانی اکبر شهبازی و تهیه کنندگی مجید عباسی ، جمعه 29 فروردین ماه ساعت 15:30 از شبکه قرآن و معارف سیما پخش­ می شود.

در خلاصه داستان این فیلم تلویزیونی آمده است: دو خانواده از دو قشر متفاوت جامعه همزمان در حال اسباب کشی هستند، به طور اتفاقی آدرس این دو خانواده در باربری جابجا می‌شود و اثاثیه خانواده متمول به خانه خانوده متوسط و بالعکس حمل می‌شود و در این میان اتفاقات شیرین و طنز رقم می‌خورد…

در این فیلم اردلان شجاع کاوه، معصومه کریمی، شهروز ابراهیمی، شیوا بلوریان ، مهدی صباغی ، مجید شهریاری، کامران فیوضات‌، حسن زارع ، آرمیتا مرادی به ایفای نقش می‌پردازند.

*************************************

شبکه آموزش سیما

فیلم تلویزیونی « ژاپلو » به کارگردانی کریستین داگوای ، جمعه 29 فروردین ماه ساعت 10 صبح از شبکه آموزش سیما پخش می شود .

داستان فیلم داستان اسبی سرکش است که با تلاش بسیار زیاد سوارکارش باعث قهرمانی فرانسه در المپیک می شود . پسر خانواده ای با تلاش و فداکاری پدر و مادرش یک سوار کار حرفه ای می شود او در نیمه راه به کار وکالت مشغول می شود اما اسبی سرکش که هیچکس به موفقیت او امیدوار نبوده او را دوباره به سوارکاری تشویق می کند، سوار کار که با دختری اشنا شده و با ان ازدواج می کند پس از شکست های فراوان در مسابقات با تشویق همسرش، اموزش های مداوم، پشتکار خانواده اش و مربی همراه او بالاخره می تواند با اسبی که هیچ کس به ان امید نداشت قهرمان المپیک شود.

************************************

شبکه پویا

انیمیشن « ریو » به کارگردانی کارلوس سالدانها ، پنجشنبه 28 فروردین ماه ساعت 20 از شبکـه پویا پخش خواهد شد .

ماجرا از این قرار است که در جنگل‌های نزدیک ریو دو ژانیرو یک بچه طوطی که قادر به پرواز نیست به همراه چند پرنده دیگر به دست قاچاقچیان گرفتار می‌شوند ولی در مسیر جرکت جعبه‌ای که طوطی کوچک در آن قرار داشت به خیابان می‌افتد. این جعبه را دختر بچه ای به نام لیندا پیدا می‌کند و نام طوطی را بلو می گذارد. روزی، یک طرفدار محیط زیست با نام تولیو که به تازگی آخرین طوطی دم بلند ماده دنیا را پیدا کرده است، به لیندا پیشنهاد می‌دهد تا بلو را برای جفت گیری با این پرنده و در نتیجه ازدیاد نسل، به شهر ریودوژانیرو بیاورد و ...

*************************************

انیمیشن « بامبی 2» جمعه 29 فروردین ماه ساعت 20 از شبکه پویا پخش می شود.

داستان این انیمیشن از این قرار است که بعد از کشته شدن مادر بامبی توسط یک شکارچی، پدرش که فرمانروای جنگل است هیچ راهی جز نگهداری و تربیت پسر جوان و کنجکاوش ندارد. در جنگل بامبی با دوستان و دشمنان زیادی روبرو می‌شود و می‌خواهد مایه افتخار پدرش باشد

*************************************

شبکه نمایش

فیلم های سینمایی و تلویزیونی « رنگین کمان »، « تقاطع » ، « بیگانه 3 » ، « کانی مانگا » و « خاکستری » پنجشنبه 28 فروردین ماه ساعت 15،17، 19 ،21 و 23 از شبکه نمایش روی آنتن می رود.

*************************************

فیلم های سینمایی و تلویزیونی « بینوایان + کانی مانگا »، « گاهی خوشی، گاهی غم » ، « بیگانه 4 »، « آلما » و « ای تی ، موجود ماوراء زمین » جمعه 29 فروردین ماه ساعت 13 ، 17 ، 19، 21 و 23 از شبکه نمایش پخش می شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار