کد خبر: 641412
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۰
مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان یزد، از برگزاری کارگاه های آموزشی با عنوان نقش زنان در اقتصاد و فرهنگ جامعه به مناسبت روز زن در کانون های مساجد این استان خبر داد.

محسن رستگاری، با اشاره به فرا رسیدن ولادت حضرت زهرا(س) و روز زن در تبیین برنامه های بزرگداشت این روز در کانون های مساجد استان گفت: در همین راستا 10 جشن ولادت حضرت زهرا(س) و بزرگداشت روز زن در سطح 10 کانون در شهرستان های مختلف استان برگزار می شود.

وی برگزاری برنامه های شاد و مسابقات فرهنگی را بخشی از برنامه های این جشن دانست و افزود: در این جشن ها از بانوان فعال کانون های مساجد استان تجلیل می شود.

رستگاری، با اشاره به نامگذاری سال جدید از سوی مقام معظم رهبری با عنوان اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و اراده جهادی تصریح کرد: جهت بررسی نقش بانوان در تحقق شعار سال 10 کارگاه آموزشی با عنوان نقش زنان در اقتصاد و فرهنگ جامعه در سطح 10 کانون در شهرستان های مختلف استان برگزار می شود.

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان یزد، با اشاره به وجود 22 شهید زن در استان گفت: در همین راستا همزمان با روز بزرگداشت زن بازدیدی با حضور بانوان فعال عضو کانون های مساجد یزد از خانواده این شهدا در مرکز استان و شهرستان ها صورت می گیرد.

وی بازدید از خانواده های سالمندان و ایتام و نیازمندان، بازدید از بند نسوان زندان و برگزاری مسابقات مختلف فرهنگی و ورزشی را از دیگر برنامه های بزرگداشت روز زن اعلام کرد.

رستگاری، افزود: جهت بزرگداشت این روز مراسم کوهپیمایی توسط بانوان فعال کانون های مساجد استان در یکی از تفرجگاه های استان برگزار می شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار