کد خبر: 641410
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۹
استاندار هرمزگان با بیان اینکه صنایع استان سهم خود را در بهبود حوزه سلامت و بهداشت پرداخت نمی‌کنند، گفت: هرمزگان در این زمینه با چالش روبه‌روست.

جاسم جادری در نخستین نشست شورای سلامت هرمزگان در سال 93 با بیان اینکه دولت تدبیر و امید اهتمامی جدی برای ارائه خدمات بهداشتی و درمانی مناسب به مردم دارد، عنوان کرد: اختصاص حدود 800 میلیارد تومان برای تحت پوشش قرار دادن تمام افراد فاقد بیمه و همچنین پرداخت بخشی از هزینه‌های بستری در مراکز درمانی شهری و روستایی از جمله برنامه‌های مهم دولت در این حوزه است.

وی بهداشت و انسان سالم را محور توسعه پایدار عنوان کرد و افزود: استان هرمزگان در زمینه مسائل بهداشت و درمان با چالش مواجه است و این مشکلات با مدیریت جهادی رفع می‌شود.

استاندار هرمزگان بر لزوم مشارکت صنایع بزرگ غرب بندرعباس در هزینه‌های بهداشتی و درمانی استان تاکید کرد و اظهار داشت: در حال حاضر صنایع بزرگ استان هرمزگان سهم خود در زمینه مسائل بهداشتی و درمانی پرداخت نمی‌کنند و بنده مشاور عالی خود را مکلف کرده و به وی ماموریت ویژه می‌دهم تا به طور جدی و با قاطعیت این مسئله را تا زمان حصول نتیجه مورد بررسی قرار دهد.

جادری تصریح کرد: صنایع غرب بندرعباس از امکانات مناسبی برخوردار هستند اما تاکنون بار هزینه‌های بهداشت و درمان استان تنها بر دوش علوم پزشکی بوده و صنایع بزرگ موظف هستند که سهم خود در این زمینه را پرداخت کنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار