کد خبر: 641407
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۸
معاون برنامه ریزی استانداری بوشهر از میزان بیکاری 10.7 درصدی در استان بوشهر خبر داد.

رضا عوض پور در نشست کارگروه تخصصی اشتغال و سرمایه گذاری استان بوشهر افزود: با برنامه ریز ی های انجام شده تا پایان امسال میزان به تک رقمی کاهش می یابد.

وی با اشاره به دستاوردهای سفر معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهوری به استان بوشهر اظهارکرد: دراین سفر اجرای پنج طرح مهم و زیربنایی که استان بوشهر را متحول می کند، تعیین تکلیف شد.

عوض پور اضافه کرد: این طرح ها شامل ساخت راه آهن و آزاد راه بوشهر – شیراز، دو سد دشت پلنگ و باغان، و بندرآزاد تجاری بوشهر است.

معاون برنامه ریزی استانداری بوشهراز سفر معاون اول رییس جمهوری در آینده نزدیک به استان بوشهر خبرداد و گفت: سفرها و رفت و آمدهای مسوولان بلندپایه کشور به استان بوشهر و دیدار مدیران استان بوشهر با آنها درتهران پیامدهای مثبتی برای این استان بوشهر در پی دارد.

وی ادامه داد: گام های موثری برای توسعه اقتصادی و پررنگ تر شدن نقش استان بوشهر دراقتصاد ملی فراهم شده که نتیجه آن تحولان مثبت اقتصادی دراین استان است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر نیز گفت: در کارگروه اشتغال استان بوشهر 36 میلیاردریال تسهیلات برای اجرای 11 طرح اشتغال زایی به تصویب رسید که زمینه اشتغال 130 نفر را فراهم می کند.

حمیدرضا پناه به طرح های مصوب اشاره کرد و گفت: تولید انواع قیر، تجهیز مرکزجراحی، تجهیز مجتمع پزشکی، توسعه نمایندگی ایران خودرو، تولید انواع ترشی جات، تولید رد یاب خودرویی، ساخت بالگرد، آزمایشگاه ارزیابی جوش، سنجش آلودگی صنایع و تولید نرم افزار طرح هایی بود که در کارگروه تخصصی اشتغال و سرمایه گذاری مصوب شد.

وی افزود: این طرح ها در شهرستان های دشتستان، دشتی و بوشهر اجرا می شوند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار