کد خبر: 641389
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۳
پس از گذشت سال ها، وعده دو بانده شدن مسیر کسما به اباتر صومعه‌سرا هنوز عملی نشده است.

عضو شورای اسلامی کسمای صومعه‌سرا با بیان اینکه سال‌ها از محرومیت این دهستان می‌گذرد، گفت: وعده دو بانده شدن مسیر کسما به اباتر صومعه‌سرا از طرف مسئولان این شهرستان در حد حرف باقی مانده است.

ایرج رهنورد فعالیت‌های شورای کسما را برشمرد و افزود: در مدت چند ماهی که از آغاز فعالیت تیم جدید شورا می‌گذرد ساخت بلوار داخل بازار کسما و گل‌کاری آن انجام شده است.

وی احداث پارک ساحلی را از دیگر اقدام‌ها ذکر کرد و گفت: با کمک یکی از خیران مراحل اولیه ساخت پارک ساحلی و زیرسازی‌های لازم انجام شده و بقیه کار به شورا واگذار شده است.

عضو شورای روستای کسما ادامه داد: پیرو قولی که نماینده شهرستان صومعه‌سرا در مجلس به اهالی و شورای کسما در زمینه دوبانده شدن مسیر کسما به اباتر داده شده بود، شورای این دهستان اقدام به تعریض شانه خاکی مسیر کرد اما تا کنون این پروژه تنها در حد حرف باقی مانده است.

رهنورد درباره طرح جمع‌آوری زباله‌ها از سطح معابر کسما گفت: برای رفاه حال مردم و مسافران سرویس بهداشتی عمومی نیز در دهستان کسما ساخته شده است.

وی با بیان اینکه از محرومیت دهستان کسما سال‌ها می‌گذرد، افزود: احیای کسما نیاز به عزم راسخ و پیگیری مسئولان دارد و باید برای فاضلاب و بافت فرسوده و اجرایی نشدن طرح هادی این دهستان اندیشیده شود.

این مسئول با تاکید بر اینکه نباید وعده‌های مسئولان شهرستانی تنها در حد حرف باقی بماند، گفت: پیگیری نکردن و کوتاهی مسئولان موجب شده که کسما با وجود اینکه کمتر از یک کیلومتر از مرکز شهر صومعه‌سرا فاصله دارد مانند یک روستا باقی بماند.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
سهراب انامی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۸
0
0
حیف که هستن کسایی که نمیخوان این دهستان رشد کنه
سهراب انامی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۸
0
0
اقای رهنورد برای ابادانی کسما زحمت کشیدن ولی حیف که هستن کسایی که نمیخوان این دهستان رشت کنه ای کاش میشد همه چیزو گفت ای کاش مرسی از زحماتت ایرج رهنورد
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار