کد خبر: 641368
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۲
منطقه گردشگری چشمه " لادر" در شهر خمینی شهر در ایام تعطیلات نوروز93 روزانه پذیرای 2 هزار خانوار گردشگر نوروزی بود که با نگاه ویژه شهرداری خمینی شهر و آماده سازی آبنما همچون "دربند" تهران به منطقه نمونه گردشگری تبدیل خواهد شد.

شهردار خمینی شهر با بیان این مطلب گفت: با ورود بخش خصوصی 20 رستوران سنتی و سایر امکانات تفریحی در چشمه لادر احداث خواهد شد.

اصغر حاج حیدری افزود: سیاست جدید شهرداری و شورای شهر جذب و جلب سرمایه گذاری توسط بخش خصوصی در شهر است.

وی ادامه داد: شهرداری با توجه به بودجه اندک قادر به اجرای طرحهای توسعه ای و بزرگ مورد نیاز در شهر نیست و هدف ما فراهم کردن راهکارهای لازم برای اجرای طرح های بزرگ عمرانی، خدماتی، رفاهی و تفریحی، مشارکتی با بخش خصوصی در شهر است.

شهردار خمینی شهر تاکید کرد: شهرداری آمادگی هرگونه مساعدت و کمک برای سرمایه گذاری و دادن تخفیف برای ساخت مجموعه های رفاهی، تفریحی، تجاری، استخر و تالار پذیرایی توسط بخش خصوصی را دارد.

وی اعتبار سال جاری شهرداری خمینی شهر را 60 میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: از مجموع این اعتبار 38 میلیارد تومان در امور عمرانی و مابقی در مباحث جاری شهرداری هزینه خواهد شد.

حاج حیدری سال 93 را سال اتمام طرح های نیمه تمام با حمایت اعضای شورای شهر و با برنامه ریزی، دقت و سرعت بیشتر تعریف کرده و از جمله این طرح ها به مجموعه فرهنگی نیلفروشان، خیابان 17 شهریور و خیابان آیت اله صدوقی اشاره کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مشکلات ناشی از چسبیدگی و نزدیکی این شهر به اصفهان گفت: همجواری خمینی شهر با شهر اصفهان باعث شده تا توانمندیهای خمینی شهر دیده نشود و بخشی عمده از امکانات و حقوق مردم خمینی شهر به معنای واقعی ادا نشود اما باید این همسایگی را از تهدید به فرصت تبدیل کرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار