کد خبر: 641356
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۵
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی همدان با بیان اینکه بالغ بر 500 واحد مسکن مهر در نیمه نخست امسال به بهره‌برداری می‌رسد، گفت: از این میزان 200 واحد در قالب خودمالکین و 300 واحد نیز در قالب انبوه‌سازی است.

حسن ظفری با اشاره به عملکرد بنیاد مسکن در حوزه مسکن شهری اظهار کرد: پرونده مسکن مهر در قالب خودمالک در سال جاری بسته شده و واحدهای نیمه‌کاره‌ای که با عنوان خودمالک در جریان ساخت هستند به بهره‌برداری می‌رسند.

وی افزود: برنامه زمان‌بندی پروژه‌های 99 ساله نیز با عنوان انبوه‌سازی متناسب با آورده متقاضیان موثر با انبوه‌سازان تنظیم و تدوین شده است و تحقق برنامه زمان‌بندی پروژه‌های انبوه‌سازی منوط به تأمین آورده متقاضی موثر در موعد مقرر است.

این مسئول با اشاره به پروژه‌های آماده بهره‌برداری تصریح کرد: در نیمه نخست امسال پروژه‌ 174 واحدی جورقان به بهره‌برداری می‌رسد.

ظفری یادآور شد: امید است پروژه 96 واحدی کبودراهنگ نیز با واریز به موقع آورده متقاضیان در کوتاهترین زمان ممکن به بهره‌برداری رسیده و به متقاضیان تحویل داده شود.

وی با بیان اینکه در مجموع بالغ بر 500 واحد مسکن مهر در نیمه نخست امسال به بهره‌برداری می‌رسد، ابراز داشت: از این میزان 200 واحد در قالب خودمالکین و 300 واحد نیز در قالب انبوه‌سازی است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان همدان تأکید کرد: عمده پروژه‌های خودمالکین به بهر‌ه‌برداری رسیده و کار اجرایی باقیمانده پروژه‌ها نیز در نیمه نخست امسال به اتمام می‌رسد.

 

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار