کد خبر: 641349
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۱
مدیر منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان ایرانشهر از اجرای طرح بیابان زدایی و تثبیت شن های روان در 250 هکتار از بیابان‌های شهرستان ایرانشهر خبر داد..

 


منصور بامری با بیان اینکه جهت جلوگیری از حرکت شن‌‌های روان، طرح تثبیت شن‌های روان در شمال شهر بمپور در سطحی بیش از 250 هکتار آغاز شده است گفت: با توجه به اینکه کانون‌های بحران در شهرستان ایرانشهر وجود دارد به همین منظور مراقبت و نگهداری از 190 هکتار و 50 هکتار نهال‌کاری در این شهرستان در حال انجام است.

مدیر منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان ایرانشهر افزود: 2 میلیاردو 280 میلیون ریال برای تثبیت حرکت شن‌های روان به این شهرستان اختصاص یافته است.

بامری با اشاره به اینکه مجموع مناطق تحت تأثیر شن‌های روان، 471 هزارو 594 هکتار بوده که از این مساحت 278 هزارو 614 هکتار در حد بحران است گفت: با توجه به مشکلاتی که شن‌های روان در شهرستان ایرانشهر و بالأخص شهر بمپور ایجاد می‌کند، دو کانون در مناطق بمپور، شمس‌آباد و سمسور فعال هستند

مدیر منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان ایرانشهر افزود: اجرای طرح بیابان‌زدایی در کانون‌های بحران حرکت شن‌های روان در شهرستان ایرانشهر در حال انجام است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار