کد خبر: 641216
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۳ - ۰۸:۳۴
عضو كميسيون صنايع و معادن مجلس در گفت‌و‌گو با «جوان‌آنلاين»
نادر قاضي‌پور گفت: اگر يك سال قيمت خودرو افزايش نداشته باشد، آسمان به زمين نمي‌رسد.
جوان‌آنلاين: نادر قاضي‌پور، عضو كميسيون صنايع و معادن مجلس در گفت‌و‌گو با «جوان‌آنلاين» با اشاره به افزايش قيمت خودرو اظهار داشت: در حال حاضر موضوع قيمت خودرو رقابتي نيست و بلكه كاملا انحصاري است. چون تعرفه‌ها پايين است و هر كسي نمي‌تواند خودرو توليد كند و سايپا و ايران خودرو  به صورت انحصاري خودرو توليد مي‌كنند.

قاضي‌پور افزود: هر جا كه خودرو انحصاري توليد شود قيمت‌گذاري با شوراي رقابت است. شوراي رقابت هم يك شوراي فرا قوه‌اي است كه قوه قضائي، قوه مقننه، قوه مجريه و بخش خصوص در آن نقش دارند.

عضو كميسيون صنايع و معادن مجلس ادامه داد: از نظر نمايندگان مجلس افزايش قيمت خودرو بدون تصميم‌گيري شوراي رقابت خلاف است و حتي دخالت دولت هم در امر قيمت‌گذاري خلاف قانون محسوب مي‌شود. لذا بايد سريعا دكتر شيوا، رئيس شوراي رقابت در اين خصوص تصميم‌گيري و وضعيت قيمت خودرو را در سال جاري تعيين كند.

قاضي‌پور در پايان با بيان اينكه دولت دستور افزايش قيمت سيمان را داده است، تاكيد كرد: در حال حاضر قيمت سيمان افزايش پيدا كرده اما ما نبايد در صنعت خودرو افزايش قيمت داشته باشيم چرا كه به هر جهت خودروسازي به اندازه كافي سود دارد و اگر يك سال قيمت خودرو افزايش نداشته باشد، آسمان به زمين نمي‌رسد. 
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۳۰
0
0
سی و سه سال اقتصاد کشور در اختیار خودرو نه چندان ملی است حال می فرمائید اینها گران نکنند
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۳۱
0
1
سلام ترس من این است که خودروسازان و سود برندگان تبعی انها با داد وفریاد و سروصدا زمین رابه اسمان برسانند ! متشکر
محمد
|
-
|
۰۹:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۳۱
0
2
فعلا که هیچ کس جلودار این آقایان نیست هرجنسی را با بدترین کیفیت بدون خدمات پس از فروش با دهانکجی به مردم و دولت هر روز گرانتر از دیروز می فرورشند خدایی کجای دنیا اینجوری از تولید حمایت می کنند آقا اطلا خودروی تولید داخل نخواهیم باید چکار کنیم
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار