کد خبر: 640939
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۰
سرمربي استقلال گفت: اگر قهرمان مي‌شديم مي‌رفتم اما حالا که تيم پنجم شده رفتن من بي‌معرفتي است.

خبرگزاری تسنیم: امير قلعه‌نويي در حاشيه تمرين امروز آبي‌پوشان در کمپ زنده‌ياد حجازي گفت: ابتدا بايد از هواداراني که ما را در طول اين فصل ياري کردند تشکر کنم. ما با نتايجي که گرفتيم شرمنده آنها شديم و بايد به همين علت از آنها معذرت خواهي کنيم.

وي با اشاره به ديدار چهارشنبه الشباب عربستان- استقلال افزود: 2 شب پيش و با اينکه خودم روز خوبي نداشتم بازي الشباب با الهلال را تماشا کردم تا شناخت خوبي از آنها پيدا کنم. اين بازي آخرين شانس ما محسوب مي‌شود که اگر بتوانيم پيروز شويم با اميد به ايران باز مي‌گرديم.

سرمربي استقلال با اشاره به محرومان و مصدومان تيمش براي ديدار با الشباب گفت: روز چهارشنبه ساموئل را به دليل محروميت در اختيار نداريم و جمشيديان به همراه اکبرپور، غلام‌نژاد و نظري مصدوم هستند.

قلعه‌نويي در خصوص اينکه فدراسيون اعلام کرده باشگاه‌هاي حاضر در ليگ قهرمانان نمي‌توانند از ملي‌پوشان خود در 2 ديدار پاياني مرحله گروهي اين مسابقات استفاده کنند، خاطرنشان کرد: 4 مصدوم داريم و يک محروم که به اين شکل 5 بازيکن ما از ليست خارج شدند، اگر 4 ملي‌پوش را هم نداشته باشيم 9 بازيکن‌مان در بازي با الشباب غايب خواهند بود، اين در حالي است که فوتبال 11 نفره است و ما نمي‌توانيم با 7 نفر بازي کنيم.

وي ادامه داد: اگر قرار است ملي‌پوشان‌مان را در اختيار نداشته باشيم بهتر است فدراسيون به AFC نامه بزند و شرايط ما را به آنها بگويد. اگر قرار است ملي‌پوشانمان را نداشته باشيم از ادامه مسابقات انصراف مي‌دهيم.

قلعه‌نويي يادآور شد: بايد به مسئولان AFC بگوييم که تيم ملي ما اردو گذاشته و بازيکنان ملي‌پوش ما را نمي‌دهد. اين اتفاق در هيچ کجا نمي‌افتد . من خودم مسئوليت فني تيم ملي را بر عهده داشتم و تا به حال با چنين اتفاقاتي روبه‌رو نشده‌ام که بگوييم باشگاه‌ها بازيکنانشان را به ما بدهند و خودشان کار را بدون بازيکنان ادامه دهند. نه در آسيا و نه در هيچ کجاي دنيا اين اتفاق نمي‌افتد.

سرمربي استقلال اضافه کرد: امروز هيئت مديره جلسه‌اي داشت و تصميم‌گيري‌هايي شد ولي مسئله اين است که تعداد ما به 11 نفر نمي‌رسد اگر 11 نفر شديم، مي‌رويم.

قلعه‌نويي در مورد اينکه آيا غيبت بازيکنان ملي‌پوش استقلال موجه است، گفت: صادقي مصدوم است اما دليل غيبت بيک‌زاده را نمي‌دانم و بايد پيگيري کنم.

وي در مورد اينکه آيا امکان دارد کي‌روش براي تصميمش مبني بر در اختيار داشتن ملي‌پوشان با وزارت ورزش هماهنگ کرده باشد گفت: مسئوليت اين موضوع با فدراسيون است و اگر آنها تقبل کنند و به AFC نامه بزنند ما براي بازي مقابل الشباب نمي‌رويم. سرمربي ام‌صلال به خاطر يک بازيکن گفت که اگر منتظري برود استعفا مي‌دهد. اگر کفاشيان تقبل کند با مسئوليت او براي بازي با الشباب نرويم، اين کار را انجام مي‌دهيم.

سرمربي تيم فوتبال استقلال تاکيد کرد: بحث ما اين نيست که با در اختيار نداشتن ملي‌پوشان ضعيف مي‌شويم بلکه به 11 نفر نمي‌رسيم. فوتبال را نمي‌شود 11 به 7 بازي کرد .من در مورد ساير تيم‌ها صحبت نمي‌کنم و فقط درباره تيمي که مسئوليتش را دارم حرف مي‌زنم. ما 4،5 مصدوم و يک محروم داريم.

قلعه‌نويي گفت: من هيچ جاي دنيا سراغ ندارم که فعلا تيم‌هاي حاضر در جام‌جهاني به اردو رفته باشند.

وي در مورد جريمه 20 درصدي بازيکنان استقلال گفت: بالاخره ما در ليگ پنجم شديم و مسئوليت آن هم با قلعه‌نويي است. بازيکنان تلاش خودشان را کردند اما اگر بگذارند براي بازي با الشباب برويم و پيروز شويم با فتح‌الله‌زاده صحبت مي‌کنم که اين جريمه را ببخشد.

سرمربي استقلال در پاسخ به اين پرسش که آيا با منتشر شدن مبلغ قرارداد فوتبالي‌ها موافق است، گفت: در هيچ جاي دنيا قرارداد بازيکن و مربي را منتشر نمي‌کنند. من خوشحالم تنها کسي بودم که گفتم بالاي سقف قرارداد پول گرفتم و براي اين کار تاوان زيادي دادم اما دروغ نگفتم، سقف قرارداد معنايي ندارد. مگر در بارسلونا سقف قرارداد وجود دارد؟ اينها قوانين من‌درآوردي است که الان تاوانش را مي‌دهيم.

قلعه‌نويي در مورد نامه‌ پيشکسوتان استقلال مبني بر اينکه اين تيم به آنها واگذار شود و نام خودش هم زير آن بود گفت: من اين نامه را نديدم، شايد نامم پاي آن باشد ولي پيشکسوتان در همه جاي دنيا احترام خاصي دارند و بايد براي آنها ارزش قائل شد. باشگاه استقلال اول براي مردم است و بعد پيشکسوتان. اگر چنين اتفاقي رخ بدهد خوب خواهد بود.

وي در مورد اينکه آيا سال آينده در اين تيم خواهد ماند يا خير گفت: خدمت به اين مردم افتخار مي‌خواهد و در پنجم شدنمان تنها منِ قلعه‌نويي مقصر بودم و هيچکس تقصير نداشت. اگر قهرمان مي‌شديم مي‌رفتم اما حالا که تيم پنجم شده است البته آن هم با 4 امتياز که اگر يک امتياز کسر شده را هم حساب کنيم مي‌شود 3 امتياز؛ رفتن من بي‌معرفتي است. اگر قرار بر ماندنم باشد صحبت مي‌کنيم تا يک تيمي مانند سال 82 براي 3 سال ببنديم تا با برنامه و منسجم و با بازيکناني جوان و باانگيزه کار کنيم.

سرمربي استقلال در مورد فتح‌الله‌زاده و رفتنش هم گفت: او واقعا مدير خبره‌اي است و براي اين مجموعه زحمت زيادي کشيده است. بودن و نبودن فتح‌الله‌زاده با من نيست ولي نمي‌توان اين تجارب را به راحتي کنار گذاشت.

 

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
عمو
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۵
0
0
باور کن اگه بری آخر معرفتی ارده شیره
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار