کد خبر: 640921
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۹
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت، حضور منافقین در کنار بیگانگان تاریخ مصرف دارد، بیگانگان تا زمانی که به منافقین نیاز دارند از آنها استفاده می‌کنند.

محمداسماعیلی عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در مورد آخرین وضعیت منافقین به خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی مجاهدین گفت: منافقین که وضعیتشان روشن است از همه جا بریده و به بیگانگان پناه برده‌اند و زندگی خود را با آنها هماهنگ می‌کنند.

اسماعیلی گفت: حضور منافقین در کنار بیگانگان تاریخ مصرف دارد، بیگانگان تا زمانی که به منافقین نیاز دارند از آنها استفاده می‌کنند، منافقین متناسب با شرایط آنها یکسری اقدامات انجام می‌دهند، بیگانگان وقتی نیازی به منافقین ندارند آنها را در لیست تروریستی قرار می‌دهند، یعنی متناسب با شرایط از آنها بهره‌برداری می‌کنند.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان اینکه ایران  پیگیر وضعیت منافقین در جوامع بین‌المللی است، گفت: با توجه به جنایاتی که منافقین درگذشته انجام داده‌اند به تناسب آن باید در مجامع بین‌المللی با آنها به عنوان تروریست برخورد شود.

وی در پایان گفت: اسناد و مدارکی در مجامع بین‌المللی ارائه شده است، هرچند در آنجا عزمی برای پیگیری این موضوع نیست، ولی آن مواردی که مربوط به نظام جمهوری اسلامی است را منعکس کرده‌ایم و طبیعتا پیگیر موضوع نیز هستیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار