کد خبر: 640902
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۰
نامجومطلق:
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت که این تیم برای فصل آینده نیاز به خانه تکانی دارد.

خبرگزاری تسنیم: پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت که این تیم برای فصل آینده نیاز به خانه تکانی دارد.

مجید نامجومطلق در خصوص جایگاه پنجمی استقلال در پایان مسابقات لیگ برتر گفت: استقلال در این فصل فراز و نشیب‌های زیادی داشت. فشردگی بازی‌ها و نزدیکی امتیازات تیم‌های مدعی باعث شد که استقلال با یک شکست از رده دوم به رده پنجم نزول پیدا کند. پرسپولیس هم در حالی که تا دقیقه 89 بازی با راه‌آهن می‌توانست به صدر جدول برود اما موفق نشد و به رده چهارم سقوط کرد.

وی ادامه داد: استقلال در این فصل مشکلات مالی زیادی داشت و چند بازیکن خوب این تیم نیز از جمع آنها جدا شدند. از طرفی این تیم نتوانست در نیم‌فصل دوم بازیکنان مناسبی برای جایگزینی بازیکنان جدا شده پیدا کند و این مسئله باعث شد نتایج خوبی در لیگ کسب نکند. با این وجود هر تیمی که شکست می‌خورد، همه عوامل از مدیرعامل و کادر فنی گرفته تا بازیکنان مقصر هستند.

پیشکسوت تیم استقلال تصریح کرد: استقلال برای فصل آینده نیاز به خانه تکانی دارد و باید نیروهای جوان جذب تیم شود تا شادابی بار دیگر به این تیم برگردد.

نامجومطلق در مورد اینکه فدراسیون فوتبال ملزم کرده استقلال ملی‌پوشانش را در اختیار تیم ملی قرار دهد، گفت: هم استقلال حق دارد و هم تیم ملی. کادر فنی تیم ملی به دلیل اینکه زمان را برای آماده‌سازی مسابقات جام جهانی از دست داده‌اند، نیاز دارند همه بازیکنان را در اختیار داشته باشند. از طرفی استقلال هزینه کرده تا از بازیکنانش در لیگ قهرمانان آسیا استفاده کند. امیدوارم فدراسیون و باشگاه استقلال در این زمینه به تعامل برسند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار